Petra Nyman Art & Design

söndag 7 oktober 2012

Tur i kärlek otur i spel! 7:de oktober! 20 år sedan!

Vi träffades för 20 år sedan på dagen! Förlovade oss 7:de oktober -94 och gifte oss 7:de oktober 2000! O det var en Lördag! Häftigt!
Underbar dag!
 
 
 Puss min fina älskade man! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Vi har klarat av så mycket i livet! Vi har hängt ihop o inte gett upp!
Det är värt allting! Jag älskar dig!
Suddig bild! Bella brukar alltid säga att jag är lik Pocahontas på bröllopsbilden!
Tänk vad nervös jag var då! Att fotografen lyckades få en bild där jag ser helt
 avspänd ut är ett mysterium!
Duktig fotograf det! Vi stod i skyltfönstret i över ett år! Hihi
 
Vi har skrapat 10 trisslotter o vann 4 nya lotter!
Vore ju skit om man vann högsta vinsten! Alla har väl hört talas om tur i spel o  otur i kärlek ?!?
 
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar