Petra Nyman Art & Design

söndag 18 augusti 2013

Imorgon smäller det! Höstschemat börjar på KMTI! Ny målarateljé!


Imorgon är det alltså dags att sparka igång höstschemat! Bara imorgon måndag finns det 15 olika klasser att välja mellan! Mitt spinningpass är redan fullbokat! Så himla kul det ska bli! Jag har faktiskt inget emot att det blir höst så man får tända ljus o elda brasa! Totalt sett kommer det vara 95 drop in klasser per vecka! Det ni!
 
Den här mannen tog nästan kål på mig idag med sitt grymma Tabatapass!
Tänk att man kan bli så trött på endast 30 minuter!
Ett köttarpass av klass!
;)
 

Köpte innerkuddar på Lagerhaus till mina kuddfodral från Nerja!
 
R har plockat iordning på Bellas rum så att jag kan ha
det som en tillfällig målarstudio!
Då hittade vi hennes favoritgosedjur som barn!
Hon gick aldrig en meter utan Albin o Doddi!
Oj nu kom visst en liten längtar tår igen!
 
<3
 
Puss!
 
Ha en mysig söndagkväll!
 
/Petra


4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när höstschemat drar igång på gymmet igen. Förstår att du längtar efter dottern, men ny är ju aldrig fel att åka till.
    Kram fina och kör hårt i morgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är jag grymt taggad! Får nog bli en liten tripp till New York snart!;)Det ska jag göra! Kram o ha en hälig start på veckan!

      Radera
  2. haha åh:') ta hand om albin och doddi åt mig:)<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ettag sen det!;) Såklart tar vi hand om dem på bästa sätt! Puss! Ha en underbar dag i New York älskade dotter! Längtar efter dig! <3 <3 <3

      Radera