Petra Nyman Art & Design

lördag 6 oktober 2012

Halva helgen har gått! Tack för den här gången Göteborg!

 Det blev tidigt igår efter Göteborgsresan som förövrigt var helt fantastisk trevlig!
Imorse var jag upp o övade in en ny Zumbalåt! Sen tog jag en promenad med hundarna innan jag drog iväg till KMTI! Det var så skönt att få skaka loss! Det var ju mitt första konditionspass  den här veckan! Vi var inte många idag  men vilken härlig stämning vi lyckades få till!
Blå himmel o sola i Karlstad gjorde kanske att en del valde att träna utomhus idag?!
När jag kom hem! Var det dusch, storhandling i mataffären, lunch o städning av kök!
Sen har jag bloggat om helgen so far! Mycket mer kommer hända! :)
Nu är det snart dags att gå ut i köket igen! Jag har handlat olika kantareller både vanliga o trattisar!
Ugnsrostade rotsaker, fläskfilé o kantarellsås står på kvällens meny!
 Här ser ni mig efter Zumbaklassen idag!
Svettig tant där!
Jag spelade in koreografin till två ny Zumbalåtar också!
 
Nej nu får jag sätta fart igen! Plikten kallar! :)
Jag vill ju hinna se Körslaget!
Ha en underbar lördagkväll fina!
 
Imorgon är det fullspäckat schema....igen! :)
 
<3
Kram Petra
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar