Petra Nyman Art & Design

söndag 14 oktober 2012

Lördagsmyyys 500 spänn fattigare!

 Vilken härlig dag o kväll vi hade igår! Brasan höjer ju alltid mysfaktorn, den ger sådan härlig värme, ljudet o doften av brasa bara älskar jag!
 Det var 4 veckor sen sist jag gjorde fransförlängning!
Det är det bästa jag har kommit på!
Ingen kladdig mascara som sitter fast under ögonen när man kört sitt pass!
Tack Linda för bra jobb!

Det här är en vanlig syn hos oss!
Elsa har full koll där uppe! Jag har ett mjukt nackstöd! Hihi
Körslaget på tv!

 Claes den lilla spjuvern har lyckas med något jag trodde var helt omöjligt!
Elsa lilla chihuahuan har jag gett upp för längesen att lära ligg!
Det har liksom inte gått! Sitt o inte röra kan hon!
Superduktig på inkallning är hon också jag behöver bara klappa i händerna!
 Men ligg har hon inte fattat alls!
Ända tills jag erbjöd sonen 500 spänn om han lärde Elsa ligg!
Tada! Två dagar senare kan hon ligg lätt som en plätt!
Jag är 500:- spänn fattigare!
Här ligger de så snällt o väntar på att jag ska säga varsegod till ostbågen som ligger framför dem!
 
Varsågoda!
Duuuktig vovve!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar