Petra Nyman Art & Design

måndag 8 oktober 2012

Per Moberg kladd! Uppskjutet restaurangbesök!

Igår på vår bröllopsdag spelade Robert golf i Örebro. Jag körde pilates o spinning på KMTI, nästan fullsatta klasser trots strålande fint väder! :) Superhärligt!
Därefter åkte jag o mamma o gratulerade mammas kusin som fyllde 70! Där fick vi kallskuret, potatissallad, massa goda frukter, hembakad hallontårta o kaffe!
När jag kom hem  hade vi planerat att gå ut o äta men både R o jag var båda mätta så därför bestämde vi oss för att skjuta upp restaurangbesöket! Istället blev det soffmys med Solsidan o Hellenius hörna!
<3
Lite fotboll också!
 
Lördagsmiddagen blev jättegod!
 Oljiga rotsaker, lök o potatisklyftor! Värre kladd än Per Moberg!

 Jag hörde att det finns sjukt mycket svamp i skogen just nu!
De här kommer dock från Ica 199:-/kg :)
 
Idag är det jobb o Zumba o Core som står på schemat!
 
Ha en bra måndag!
 
Ta hand om er på bästa sätt!
 
 
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar