Petra Nyman Art & Design

onsdag 10 oktober 2012

Utbildning Swirl o Krångeldag! Svullet finger!

 Igår eftermiddag var vi några instruktörer från KMTI som fick kika på Swirl ett system där deltagarna kan se vilken intensitet de ligger på o ska ligga på!
Teknikens värld är ju alltid lika spännande så det gick åt lite tid till krångel!
Men jag lever ju i den världen på mitt andra jobb också! Jag är van!
Lunchen blev en Proteinmacka från Mollys hörna med keso, ägg, räkor o dill!
 Riktigt  mumsig! Ätandes på golvet i spinningsalen!
Vi får väl se om vi ska ta in systemet Swirl på KMTI?!? Isådanafall blir det efter Jul!
 
 
Igår kväll efter spinningklassen åkte jag hem o lagade köttfärssås med basilika o mozarellaost!
Jag får väl leva upp till att ge er middagstipset till de med ev idétorka! Hehe
 
Jag har haft på mig en vitguldsring ettag som jag inte lyckas få av mig!
Nästan lite av en cellskräcksupplevelse!
Ettag trodde jag nästan att jag måste banta ner mig för att lyckas få av mig den!
Men igår tog jag ett ordentligt tag o drog av mig den med lite diskmedel på handen!
Fingret är alldeles svullet idag!
Men fy katten vad skönt o befriande det känns!
 
Lycka!
 
Idag har jag suttit med datorjobb, telefon, mail osv hela dagen! En riktig problemlösar dag!
Morgonrocken ska snart bytas ut mot pilatesklädsel dock!:)
Blev precis serverad kaffe på sängen av min fina man!
 
<3
 
See you later!
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar