Petra Nyman Art & Design

söndag 22 april 2012

Vilken Helg! Vi börjar med Möhippan igår!

Igår morse snöade det och var grått?!?
 När vi anlände till båten Vestanvind hela Möhippe o Svensexa gänget såg det ut så här!
 Blå himmel o strålande solsken! Amazing!
Åsa har haft en fullbokad dag med sina "Assistenter" som hon kallade oss:-)
 Vi var ju den första gruppen och gick ut lugnt med frukost på Kaviar!
Men hon fick både pröva på att vara kusk! Körde för fulla muggar runt travbanan i sulkyn!
Hon fick köra solsidans "Segway"eller "drasuten" som hon kallade den?!?:-)
 Fränt att det går att hyra!
 Fick sitta på en strand med solljus o relaxa på Kusten på Hammarö
Blev sminkad på Make up Store!
Alla gruper har varit otroligt påhittiga tycker jag!
Hoppas det blev en oförglömlig dag för dig Åsa!

Jag hade sååå kul! Träffat många nya härliga människor!
Där vi bestämt att vi ska börja köra "Halvåtta hos mig"tillsammans och resa till Barcelona ihop!
Vi får väl se om det blir av eller om det bara var "skumpa-talk"!?!


Vackra, fina blivande bruden!

Ut på Vänern med Westanvind! Bilden får tala  för sig själv!

Nya bekantskaper! Trrrevligt! :-)

Härliga tjejer! Skål då brudar!

Två blondiner, solglasögon o skumpa! Kan det bli mycket trevligare?!?
Fint blivande brudpar! Ska bli så kul med bröllop!


Himmelsk kväll!

När båten återvände till hamnen, åkte Möhippegänget till Åsas arbetsplats
 där vi åt en supergod middag, relaxade och hade trevligt!

Åsa höll ett fint, rörande tacktal till alla tjejer!

Fröknarna trötter o fnitter
 (jag hade sovit 3 timmar natten innan)! Lisa o jag är gamla KMTI kollegor!
Hurtiga Lisa hade sprungit milen innan vi åkte ut med båten!
Gott vin! :-)


Snyggingar! Nya supertrevliga bekantskaper!
Snart dax att bege sig ut på nattclub!


Kvällen avslutades på dansgolvet!
Tack för en helkväll alla vänner!
Min älskade man var tyvärr inte med på denna helkväll!
 Robert, Claes, Tomas o Wille  är i Barcelona och kollar Messi o grabbarna!:-)
Puss på er! Ses imorgon!

4 kommentarer:

  1. Men oj, vilken rolig överraskning! Det har hon inte sagt ett knyst om, den luriga Åsa! Det var en rejäl möhippa ni totade ihop åt dem. Såg jättekul ut!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är lurig den där Åsa?!? :-)
      Kikade in på din blogg! Den var jättefin!
      Trevlig helg!
      /Petra

      Radera
  2. Javisst är hon! Kul att du kikade in på min blogg, frågan är bara vilken av dem, jag har två på blogspot; husetbus och vinterhataren. Vi ses på spinningen, får se om jag orkar trampa. Var på Malins Functional moves igår.
    Anja

    SvaraRadera
  3. I was suggested this web site by my cousin. I am not sure whether this post
    is written by him as nobody else know such detailed about
    my trouble. You are amazing! Thanks!

    Here is my blog - see post

    SvaraRadera