Petra Nyman Art & Design

söndag 21 oktober 2012

Beundransvärda kvinnor o män! Trötter!

Godkväll i stugorna!
Idag har varit en riktig underbar äkta skön slapparsöndag!
 Morgonrock på hela dagen utan dåligt samvete!:) Hundarna har varit lika trötta dom!
Igår hade vi tre par på middag! Det är så häftigt att få sitta o prata med sådana fantastiska kvinnor! Diana o Anna är ju småbarnsföräldrar med allt vad det innebär! Ika o jag har ju kommit ifrån småbarnstiden! Men gud vad jag beundrar dem när de glider in med kärror, gåstolar, leksaker, våtservetter... you name it! Jodå jag minns vad man släpade o alltid  när man skulle sätta sig o äta då var det alltid någon förälder som var tvungen att rycka ut! Äta i skift typ! Jodå jag har varit med om det! Hihi Jag tycker det är helt underbart!  De skötte sig iallafall exemplariskt! Föräldrarna alltså?!? Haha nej jag menade barnen de är ju helt fantastiska! Vilka godingar!
Claes hade tre kompisar också, stora fotbollskillar, man inser  hur stor han är fast jag fortfarande tycker han är minstingen i familjen!
Maten jag lagade tror jag gick hem! En riktig hösträtt! Bif Bourgogne som jag provlagade förra veckan! Jag är faktist rätt stolt över mig själv att jag kan laga sådana rätter!
 Det är ju inte riktigt min stil precis!
Det är snygga, duktiga, beundransvärda o intelligenta kvinnor o (män) som besökte oss igår!
 
Imorse när jag kom upp! Gick jag o plockade, diskade, torkade i lugn o ro!
R kom upp precis när allt var färdigplockat! Men tog snällt en hundpromme!
Sen har vi bara myst, kollat hockey, repris på Hollywoodfruarna, jag ärligt talat spyr när jag ser Gunilla! Hon kan konsten att uppröra!Uhaa!
 
Sen vill jag påstå att jag är verkligen ingen godisråtta! Men idag!
 En polly till! En polly till! En polly till! En polly till!
:)
 
 
 Etagefat från?! Vad tror ni?!? Jo Perfect Home!
 Jodå ni ser rätt! Fatta vilka driftiga män vi bjudit hem! Eller om det är fruarna som lärt upp dem ordentligt?!? När det var dags för efterrätt hamnade Patrik vid spisen o Tomas vid diskmaskinen!
Min man hejade på med Rödvinsglaset i handen!
 Hihi Sådär glad ser han aldrig ut när jag står i köket!
<3
Vi har nog väldigt bra män alla fyra! Grattis till oss! Anna, Ulrika Diana o Petra!
 Under tiden hade vi intressanta diskussioner i matsalen!
 Bla diskuterade vi varför alla tjejer som fotas måste puta lite med överläppen!
Om de inte fyllt upp den med Restylane för då putar den ju atutomatiskt! Hehe
 
 
Mycket girlpower här! Helt fantastiska människor!
 
Jag beundrar er av hela mitt hjärta!
<3
/Petra
 
Nu ser jag fram emot Solsidan om en timme!
Önskar er en mysig Söndagkväll!
Myyys!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar