Petra Nyman Art & Design

fredag 19 oktober 2012

Jöback levererade på KMTI :s Jubileum!

 Vilken härlig kille Oscar Jöback! Här är han på G att köra Tabata!
Jag hoppade över den klassen eftersom jag precis kört Powerstep o hade trötta ben! ;)
Det såg verkligen jätte jobbigt ut! Men vilken energi o utstrålning han har!
Han sa att han var lite nervös när jag frågade honom! Det trodde man inte?!? :)
 I spinningsalen såg det ut så här! Haha öronproppar till de som behövde!
Det var tung gung kan jag lova! O girlpower på instruktörscykeln!
 Laddade deltagare inför Tabata klassen! De röda topparna tillhör mina kollegor! :)
 Massor av härliga kunder! Tårta o kaffe stod framdukat om man blev fikasugen!

 Vältränad som få!
Danceaerobic klassen var jag med på!
Timmen gick hur fort som helst o kroppen kändes inte alls trött längre!
När jag kom hem efter träning o modevisning från Intersport hade R köpt Sushi.
Så då blev det Sushi o inspelad Mästerkocken!
Härligt trött i kroppen!
 
Nu ska jag fortsätta jobba! I em är det dags för min 80s spinning!
Grymt laddad idag!
Sen måste jag börja planera inför mina middagsgäster imorgon!
<3
Ha en fin fredag!
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar