Petra Nyman Art & Design

lördag 27 oktober 2012

Familjen återförenad! Fredagens Grillmästare med ficklampa!

Fatta vad jag mår bra när jag har hela familjen samlad!
Det var inte igår det såg ut så här runt middagsbordet!
Alla i tryggt förvar hemma hos mammi o det är fredag! Då mår man som en prinsessa!
Claes, Andreas o min fina man!
 Finaste paret! Bella o Andreas!
Hade inte setts på ett bra tag de heller!
<3
I skrivande stund har de nog precis landat i Nerja!
Ha en underbar vecka där fina!
 Här är grillmästaren himself!
Mössa o ficklampa krävs när hustrun får för sig att det ska grillas i slutet av Oktober! Hehe
Fluffet Alice vill också med ut o grilla!
 Titta vad fint det blev!
Det blev faktiskt fantastiskt gott!
 Bella hade önskat kantarellsås!
 Claes hade önskat Rödvinssky! Den här är faktiskt så god!
Klicka på länken om ni vill testa receptet !
Ni kommer inte ångra er! :)
Den här gången tog jag Rödvinet
Kan varmt rekommenderas! Så gott rödvin som inte är dyrt!
Tror det ligger på 89:-
Sallad med pinjenötter o avocado!
Hasselbackspotatis o rostade rotfrukter i ugnen som tillbehör!
 
Vi hade en helmysig kväll!
Idag är jag ensam igen! R är med Claes till Örebro på träningsfotbollsmatch!
Bella o Andreas i vårt hus i Nerja!
Jag städar, sitter vid datorn med kaffe o småkikar på Nyhetsmorgon!
Ska köra spinning i eftermiddag också!
En riktig träningshelg för min del!
Vädret är fint så jag ska ta en härlig höstpromenad med odjuren också!
 
Vill önska alla en underbar Lördag!
Imorgon ställer vi tillbaka klockorna också så då blir den en extra timme tillgodo!
Men den tiden brukar gå åt till att ställa tillbaka alla klockorna hihi!
 
Ikväll missar jag inte "Så mycket bättre"
 
Kramen!
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar