Petra Nyman Art & Design

lördag 13 oktober 2012

Bra betyg! 3 timmar!

 I tre timmar fick jag vara nystylad i håret! Hihi Det blev ingen stor förändring hos Åsa direkt! Inte så jag kastade mig ut i det okända precis! Men en liten bit kapades dock! Sen måste jag kunna sätta upp håret i en snodd! Lite utåtvippad 80s styling blev det  dagen till ära!
Med den här frisyren o madonna t-shirt drog jag till KMTI igår för att köra min 80s spinningklass!
Jag är jätte glad över utvärderingen från PT Malin! Jag fick beröm o hon gillade min klass, tyckte dessutom att tiden gick väldigt fort! Det var inte många lediga cyklar o stämningen var på topp!
Vill tacka alla som var där!
<3
 Bästa Åsa på Clipodrom fixade några slingor!
 Glömde visa er vilka fina blommor jag fick av min man!
Älskar färska blommor!
Nu är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar