Petra Nyman Art & Design

tisdag 16 oktober 2012

Nostalgi! 1 kg 100 mil 16 000:-/ Nya roligheter ikväll!

Hej tisdag!
Hittade de här bilderna i datorn o fick en sådan nostalgikänsla!
Hjälp vad jag letade Chihuahua innan jag hittade världens bästa Elsa!
Hon vägde 1 kg o fanns i Skellefteå o kostade 16 000:- !
Som hittat! Billigt med tanke på att hon är värd miljoner nu! :)
 R fick henne i födelsedagspresent! Annars hade jag inte fått en hund till! Hihi
Jag fick en Porsche av honom! Hehe
Hon är så charmig, den enda hunden jag vet som stampar i foten när hon vill bli kliad!
Tänder som är inslägda i munnen o världens sötaste underbett!
Men vilket charmtroll!
 
 Elsa o hennes mammi i Skellefteå!
 Nyfödd råtta!
Här är hon fortfarande utan underbett!
Det blev en värmlandstös av dig!
O en riktig mattehund!
<3
Glömde säga att det blev ingen utvärdering av Zumbaklassen igår!
Karin fick hoppa in på ett eget pass så hon orkade inte gå på båda!
 
Ikväll ska vi ut på  nya roligheter!
Så nu måste jag göra en djupdykning garderoben!
Det blir inte Missoni igen!
 
Ha en finfin tisdag!
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar