Petra Nyman Art & Design

onsdag 17 oktober 2012

Globen fylls på! Leonal Richie! Grym brud!

Vi satt längst nere på golvet (isen?!?) i mitten på stolar!
 
Jag hade nog inte kommit på att gå o se Leonal Richie om jag  inte fått frågan om att följa med!?!
Men jisses vilken röst han har! Jag googlade fram vilka låtar han gjort o det var en hel del man kände igen! Det var riktigt proffsigt o när Jill Johnson dök upp o de körde en duett tillsammans då var det rysningar! Killarna som satt bredvid mig var i extas så då är det lätt att bli medryckt!
Förvånadsvärt många unga som var där o diggade!
 
Vi har kört hårt ettag nu på kulturfronten Lady Gaga, Madonna, Lena Philipsson, Leonal Richie!
Näst på tur står Tomas Ledin!
:))))
 
Den här damen hade jag gärna sett idag på Åhléns också!
Petra Marklunds nya Album ute nu!
Fantastisk låt som går på repeat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar