Petra Nyman Art & Design

onsdag 24 oktober 2012

Dåligt samvete! Stockholmia!

 Jag har precis kollat på Kalla Fakta, hur de jobbar för Hm i Kambodja för 3 kr i timmen!
Mamman fick ta lån för att få mat till familjen?!?
Hjälp, det är inte klokt!
Jag har jobbat i Stockholm o ska krypa ner här! Vad man ska värdesätta allt man har!
Jag vet det är svårt vissa dagar när allt känns blä, trist, tråkigt, regnigt, fult, hopplöst!
Men då måste vi ändra på tankens krafter!
Jag är oerhört glad idag!
Tack för det!
Därmed basta!!!

Tjingeling!
Ingen mensvärk alls!
:)

 Till mina nära o kära!
Jag älskar er!
 Ops!
Lite sen har irrat omkring på stort hotell?!?
Var är hissen?!?
Dinner om 3!
 

 Kvällens meny var lovely!
Fast jag tog ingen dessert!
 Mina kollegor!
Ni är bäst!
Bra jobbdag vi haft idag! Bra tankar!
Imorgon lite mer teknik!
 Skönt gäng! Från hela Sverige!
Tillbaka på hotellrummet!
Jungfrutid! (alla trötta)
Såg Berg flyttar in! Blev höjdrädd!
Har sagt natti till familjen både i Karlstad o Linköping!
 
<3
 
Kram på er o sov gott!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar