Petra Nyman Art & Design

torsdag 11 oktober 2012

Utvärdering o långkok!

 Vi är många instruktörer på KMTI nu! Alla är fotade o står på lång rad! Ett härligt gäng!
Under hösten har vi haft tre instruktörer som gått på våra pass för att  se om passbeskrivingen stämmer, att vi säger samma saker till kund osv! Så imorgon är det min tur att bli utvärderad!
Man blir lite extra nervös!
Men det är väl alltid bra med positiv kritik även om jag alltid analyserar mina klasser själv!
Vad var bra?! Vad var mindre bra idag!
Kul är det att vara instruktör! Hoppas jag får vara kvar! Hihi
Tröttnar aldrig! :) Fantastiska kunder har jag haft genom alla år! De ger mig så mycket!
Förra veckan kom det 3 killar o handtackade mig efter spinningklassen!
Sådant kan man leva på länge!
Det har inte hänt sedan jag körde sommarträning med Sergei Fokin i FBK:s A-lag!
Väluppfostrad man det!
Håll tummen för mig imorgon! Jag ska köra min 80s 90s spinning!
Igår körde jag enl husmoderskolan!
Har aldrig lagat tidigare tror jag?!?
Det var kalops! Fick puttra medan jag körde min Pilatesklass!
Vilket mört kött det blev! Kanonmiddag!
Jag redde av med lite vispgrädde!
 

 Idag har det gått i ett!
Personalmöte, Powerstep på Tieto, dusch, hundpromme, lunch, jobb med dator!
Nu ska jag skjutsa sonen på fotbollsträning!
Sen blir det middag på lokal ikväll!
Jag mamma o Helena ska gå ut o äta! Medan männen är på hockey!
Min vapendragare i ur o skur! Goding!
 
 
Ha en härlig torsdagkväll!
<3
/Petra


2 kommentarer:

  1. Det är lugnt, Petra, jag kommer på passet i morgon och stöttar dig, ha, ha!!Nej, skämt åsido, du behöver INTE vara orolig att få dålig kritik, det vet du väl? Bara ni inte glömmer att förbli er själva och inte bli som på SATS(huuva) där alla skall säga och göra samma saker efter manus! Usch och fy så vill vi inte ha det! Ses i möra!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt o höra att du är där o stöttar mig! Hihi
      Varmt välkommen då ses vi sen! :)
      Kram Petra

      Radera