Petra Nyman Art & Design

lördag 25 oktober 2014

House of Lola höst outfit! Mor dotter mys! En hälsning från Liverpool!

Igår efter spinningen åkte jag o hämtade dottern från tåget som var en halvtimme sent vid 20:00 tiden! Vi åkte hem o hade en så mysig kväll! Bella schack matt efter veckan men vi satt uppe o kollade Idol o Helenius Hörna o satt o småpratade ända tills klockan var över 24:00 ändå! <3 Bella har många järn i elden kan jag konstatera!
Idag har jag invigt byxorna jag beställde från House of Lola! De var som  sydda för mig! Sköna på, o inte för låga i midjan utan de sitter på liksom! Jag behöver inte ens ha skärp, de sitter perfekt i midjan också! Härlig stretch så man känner sig inte instängd som man kan göra i för trånga byxor ibland?!? ;)
Tighta utan att kännas tighta om ni förstår vad jag menar! Jag har strl xs på mina.
Så ni kan lätt gå ner en strl på dessa! :)
Sköna fickor är också ett plus!
 

Bella o jag tog en underbar lång promenad med doggisarna sen frågade jag henne om hon ville leka fotograf!? Får passa på när det är någon som ställer upp i familjen! Hihi
Kavajen är också från House of Lola! Störtskön o väldigt användbar! Spetslinnet är från Gina Tricot
 

Pjuxen är från märket Ash! Nej jag gick inte långpromenad i dem även  om de är mycket skönare än de ser ut!:D!
Dottern hade balettskorna med sig hem! Prima ballerina! Hur sjutton kan man stå på tårna sådär! Aj, aj! ;) Nej som tur är det inte bara balett på schemat utan en massa annat  också! ;)
<3

Vilken vacker höstdag vi har haft idag! Helt ljuvlig om man jämför igår o förrgår när jag stod i regnstormen o grillade!
Knallblå himmel o sprakande höstlöv! Dags för höstlov eller?!;)
Den här bilden var lika vacker som midsommarkransen!
 Vilken otroligt skön lördag!
Behöver nog rensa lite på stensättningen!?! Hihi
 
 R skickade en bild från Liverpool!
Alltså deras plan skulle gå igår vid 16:30 tiden från Rygge! Tror det blev 7 timmars försening innan planet lyfte till Manchester! (varav de satt i det varma planet i nästan 3 timmar innan de fick åka tillbaka till flygplatsen) Inte kul när det tar drygt två timmar med flyget! Bella sa att det hade gått fortare att simma över! ;) Tekniska fel! Då vill man ju inte åka med ändå! Så det var kul att R skickade den här bilden på grabbarna! R skrev Titanic avfärdsplats Before football! Lite trötta men rätt nöjda ändå ser det ut som!
 Tur att de hann fram till matchen idag ändå! Fick även den här bilden skickad till mig!
Hur häftigt är inte det här! Förstå vilken känsla för fotbollskillar o även deras pappor!;D
 Hur mycket folk som helst! Premier League
Liverpool-Hull City
 
Nu har jag skjutsat Bella till kompisar!<3
Jag har köpt mig en smarrig räkmacka som jag ska inta med ett glas bubbel till
Så mycket bättre ikväll! ORUPS dag!
Tända  lite ljus o mysa till det i soffan!
 
Hoppas ni  har en superduper mysig söndag!
 
Jag är väldigt nöjd med livet!
 
Just nu vet jag att alla har det bra!
 
<3
 
Kramar Petra

1 kommentar:

  1. Riktigt snygga byxor. Mysigt att få lite kvalitetstid med dottern.
    Kram Fina

    SvaraRadera