Petra Nyman Art & Design

lördag 13 februari 2016

Mollys Fys Mys Bricka gjorde succé! Härliga vänner som smider planer!

Igår hade jag beställt Mollys Fys Mys bricka från KMTI så himla gott o fräscht det var! 

Mycket vällagat o fina råvaror. Våra gäster Pierre o Anna tyckte också det var mumsigt.
Ingenting man svänger ihop själv på fredagkvällen direkt då hade man aldrig landat i soffan förmodligen?!? Det här kommer jag köpa med mig hem efter mitt spinningpass på fredagar fler gånger är ett som är säkert!
Seranoinlindad dadel med halloumi var amazing verkligen!

c
Ett tips om ni bor i Karlstad alltså, annars kanske ni kan få idéer o göra nyttig fys mys bricka själva!
;)
Men godiset o snacksen var också påfyllda hihi! 

Ikväll ska vi på bokrelease o cocktailparty till Monique " Lifezone"som är en stor LCHF profil, hon lanserar sin nya bok "Lär dig leva sockerfritt", det ska bli väldigt spännande.

Har nog mycket att lära där!! Jag ska köpa boken ikväll så ska jag testa att laga sockerfritt till veckan!


Nyduschad o väntar på att gästerna ska komma! ;)

Vi inspekterade vårt senaste renoveringsobjekt, Leif min morbror gör ett fantastisk jobb med att få till pricken över i:t. 

Kommer bli så bra när allt är klart! 

Skönt att få lite mer förvaring också= Mer shopping!!!! Hehe
Gosiga Molly o Elsa! <3
Hade R o Pierre pratat med varandra om att ha samma look kvällen till ära??
Vi tog lite bubbel när de kom!
Mums så nyttig man kände sig skönt att byta ut fredagstacosen! ;))))
Vi har så mycket roligt framöver med dessa härliga vänner!
<3

Dollar var också med! Så skön hund o något större än våra små råttor?! ;)

Claes o Josefin kom också hem o tittade på Netflix Kalle o Chokladfabriken med Molly o åt efterrätt!
Favorit i repris, varma bananer stekta i sirap o kall vaniljglass till.
Det är så gott o går på 2 minuter att fixa (men långt ifrån sockerfritt!!) Kanske får något nytt tips på sockerfri efterrätt av Monique ikväll! :D!
Vi avslutade kvällen med kaffe o dessert på vinden!
Fick precis en bild skickad från Bella som var på Isbaren igår med utbytesstudenter #dansare" från London.
Vilken härlig bild! Nästa gång jag är i Stockholm vill jag också gå på isbaren! 
Har ni varit där?
Själv tar jag det lugnt, kollar nyhetsmorgon dricker kaffe o bloggar!
Vad gör ni idag?
Hittade även en bild i telefonen från sista middagen med Linas snabbmatkasse! 
Laxburgare med korianderyoghurt, jag ska leta upp receptet om någon vill ha det!? 
Det var gott!


Har fått mina whitestripes får se om det blir något resultat!? Jag återkommer med info.
Fler som chillar denna lördag! Även om det inte blev särskilt sent igår.

Jag ska ladda för mitt spinningpass i em. Skönt att svettas lite innan man ska på Bokrelease o cocktailparty! ;))) Sen måste jag lyssna in alla "mellolåtarna" som tävlar ikväll :)

Ha en fin lördag alla!

Var rädda om er!

<3

Pöss Petra

2 kommentarer:

  1. Hej Petra,
    Är det möjligen en sneak peak på ny tavla? Då är jag intresserad ��

    // Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där är ett gicléetryck på Light Side som går att få i valfri storlek. Men jag håller på med några jag tror kanske du kommer tycka om! ;) Ha en fin dag! Tack för kommentaren! <3

      Radera