Petra Nyman Art & Design

måndag 1 februari 2016

Min Blogg fyller 4 år idag! Mitt första blogginlägg!

Tänk att det var fyra år sedan jag började blogga?!? Det har hänt en del sen dess! Så kul att ha allting dokumenterat för gud vad man glömmer allt man får vara med om som både små o stora saker i livet.


Jag är genomförkyld idag också! Men here we go again med mitt första blogginlägg EVER! 
Jag visste verkligen ingenting om att blogga! Jag var bara nyfiken hur den där bloggvärlden fungerade! Jag minns att jag så otroligt nervös innan jag klickade på publicera. Min man visste inte ens om att jag bloggade första två veckorna hihi. Men när dottern tyckte att det var ok att mamma bloggade då tänkte jag why not! Jag ångrar absolut ingenting. Den har gett mig så mycket roligt.

Många som hittar vårt hus som går att hyra i Nerja genom min blogg.

Några som lagar mina recept vilket är väldigt smickrande.

Några som köper min design o tavlor genom bloggen.


Så tusen tack från hjärtat för att ni läser o uppskattar det lilla jag skriver om.


Funderade precis på vad jag tycker är en bra blogg!?


Jo jag vill se en lite mindre blogg där man skriver om tips från hjärtat där inte allt är samarbeten som ofta de större bloggarna har, där man får kika in i någons liv utan att det är stylade bilder som ser helt perfekta ut även om det är kul med fina bilder men jag älskar att se vardagsbilder också, se hur folk har det där hemma helt enkelt! 

Nåja här kommer mitt första nervösa blogginlägg för 4 år sedan!

 Hihi!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag tagit näsdroppar, första gången på flera år tror jag men inatt sov jag sittande pga att jag inte fick nån luft när jag la mig ner?! :)


Puss o godnatt! <3 /Petra



onsdag 1 februari 2012

Here we go!



 Har funderat så länge på att börja blogga och nu har jag äntligen fått tummen ur, sängliggandes med en rejäl förkylning behövdes för att jag skulle komma till skott! Här ska ni hitta en varm humoristiskt feelgood och peppblogg! Med många tips på både recept, hälsa och träningsupplägg, spinning, Zumba och pilates. 2012 Here we go!

 Både ljusstakarna och den gigantiska Orkidén från IKEA (79:- resp 129:-)!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar