Petra Nyman Art & Design

måndag 15 februari 2016

En hjärtlig dag! Insamling till flyktingar!

Hade ni en härlig Alla Hjärtans Dag? <3
Nu är det så att jag försöker sprida kärlek varje dag, men det är bara det att jag gärna tar tillfällena i akt att fira lite extra!! Hihi hittar alltid något att fira lite extra varje dag om det så är tvättstugans dag!
Hehe
Coola tulpaner!
Rosor från mannen! <3 Såklart att det är extra romantiskt att få rosor när man inte skrivit upp det själv på handlingslistan! ;))))))
Hade en riktig chillardag på <3- dag!

Vilken vacker låt Go Again

Jag tror i ärlighetens namn att jag inte tagit med mig ljus, bubbel o fyllt badkaret, lyssnat podd, bra musik om det inte varit Alla Hjärtans dag?! 

Jag kände att jag ville skämma bort mig själv lite extra denna dag!

Kommer inte ihåg när jag tog ett bad senast! Ettag badade jag varje dag!
En väldig avkoppling!
Jag gjorde en "homemade" Pizza till Alla Hjärtans Dag middag.
Fick sådan flashback när jag har min App Timeshop när man får alla gamla inlägg både från Insta, Facebook o bloggen upp till 6 år tillbaka.

Här var i San Francisco!


Jag älskar måndagar!
Körde spinning på lunchen o idag fick det bli sushi till lunch som vi köpte med oss hem från Sushi Koya
Blir så glad när solen visar sig! En hundpromenad med dessa godingar är balsam för själen i detta väder!

Blir så glad o berörd! I vårt personalrum......
Flyktingar ska träna hos oss på KMTI o då behövs det träningskläder!
<3
Hemma på våran gata ser det ut så här när man kommer hem!

Rådjuren är tamare än hundarna! Hihi

<3

Började morgonen med att (leta) köpa biljetter till Beyonce till dottern o hennes kompis då de dansade i skolan o hade inte tid själva!

YES!! Jag fick tag på ett par till slut! 

Undrar hur många som fått Beyonce biljetter till Friends Arena idag!?!? 
Det är nog ett gäng gissar jag på! ;))) Å några som inte fick!?


Godnatt! Ses imorgon!

<3

/Petra

3 kommentarer:

  1. Häftiga tulpaner! Ha en bra dag hälsar Moa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! ;) Detsamma till dig fina du! <3

      Radera
    2. Ja eller hur! ;) Detsamma till dig fina du! <3

      Radera