Petra Nyman Art & Design

tisdag 9 februari 2016

Linas matkasse (snabbkasse) dag 1! Underbar låt! Nya tallrikar!

Har haft en bra start på veckan trots regn o ruskväder. Igår precis när jag skrivit klar handlingslistan ringde det på dörren 18:00 o Linas matkasse levererades. Det var bara att stryka middagen på listan o istället tog jag tag i första receptet från Linas matkasse.


Visst ser det gott ut! Det var det också tom Claes som varit skeptiskt tyckte det var gott o tog dessutom om.

Att dagen blev så bra har säkerligen med att göra att jag körde spinning på lunchen följt av en smarrig sallad från Mollys Hörna. En perfekt start på måndagar.  

I fredags när jag skulle testa Mollys Fys Mys bricka var de slut så den här veckan måste jag vara ute i god tid hihi för det blev sucée verkar det som.
Läste precis det här....... haha inga fel att ha mina godingar i sängen alltså?!? ;D!


Vilken vacker låt! <3 
Den växer för varje lyssning! Från att jag tyckte den var sådär till att den är helt underbar.
Amazing!

Såg att Beyonce kommer till Stockholm också! Tyvärr är vi i Nerja då men annars hade jag hängt på låset för biljettsläppet som är 15 feb. Grym artist!

Pernilla Wahlgren var föresten i Nerja för nån vecka sen,så mycket härliga bilder i hennes blogg o jag längtar ihjäl mig till vårt andra hem!
Ni kan läsa hennes blogg o härliga Nerja bilder.



Hur som helst måste jag dela med mig av första receptet från Linas "Snabbkasse" som var över förväntan.



Fast jag vet inte om det gick så snabbt direkt? Mycket som skulle skäras!

Jag hade glutenfria tortilla till Claes.
Bönsalsa med koriander o rödlök var superfrächt!
Om man gillar koriander förstås, det är ju lite speciell smak!

Nån timme senare stod iallafall middagen på bordet! Kul med lite annorlunda smaker mot vad jag brukar laga!
R hämtade ut de nya tallrikarna Bubbles från Mateus o jag var tvungen att inviga dom direkt!

Galet nöjd!

Ha en fin fettisdag!

Ska ni äta semlor idag?

Eller pannkaka? Det är ju även pannkakans dag!

Jag har massor på todo listan idag!

Så nu ska jag sätta fart! Ligger fortfarande kvar i sängen! 
Vaknade tidigt idag också så skönt när man vaknar tidigt av sig själv!

Jag delar såklart med mig av kvällens Linas Matkasserecept ikväll också! ;)

<3

Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar