Petra Nyman Art & Design

måndag 29 februari 2016

En måndag i Thailand! Bra start på veckan!

Hej på er! Idag vaknade vi före åtta på morgonen efter att ha sovit i över 11 timmar hihi. Vi kom i fas fortare än vi kunde ana?! Normalt sett är man väldigt morgontrött o väldigt kvällspigg här i Thailand eferersom vi ligger 6 timmar före er i Sverige.

Det krävs en Champagnebrunch så somnar man tidigt o är i fas!!! Haha.......


Efter frukosten gick vi ner till stranden, troddee först det var en apa i trädet men icke?!?
Där uppe satt en som börjat jobba på måndagmorgonen! Hjälp vad högt upp han var! Kommer säkert drömma mardrömmar med min höjdskräck jag har?!

Vi tog en promenad längs stranden ända längst bort! Rundar man kröket kommer vi till flygplatsen!

R höll på att få värmeslag! ;)
Så  otroligt lugnt här på stranden! Känns nästan som att vi har en sandstrand för oss själva??

Någon som kommer o frågar om vi vill ha något att dricka, eller någon som promenerar längs strandkanten, thats it! Så härligt, lugnt o avkopplande.

Jag har lyssnat på Wahlgren o Wistam podden under parasollen?!? Eller inte under parasollen för jag älskar att steka under solen.
Efter x antal bad gick vi o tog en footscrub, nu har vi typ en storlek mindre på fötterna;)
75:- tar de för det.
Jag gjorde även pedikyr efter lunchen 50:- tog de för det!


Dagens svåraste beslut?!? Att välja färg på nagellacket?!? Eller att bestämma vart vi ska äta middag ikväll?!?

Tufft med måndagar ibland! Jag känner mig så lycklig o tacksam!

<3

Kram från Thailand!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar