Petra Nyman Art & Design

lördag 6 februari 2016

Glömda skor! Underbar Remouladsås till Torskrygg!


Vilken chock för Anna Book att bli diskad två dagar innan!  Fy vilket antiklimax helt enkelt! Men jag tror i ärlighetens namn att så mycket uppmärksamhet hon fått nu kommer det bli bra till slut ändå.

Nu har hon ju bestämt sig för att framföra låten ikväll ändå!

 Här är alltså anledningen till detta att denna video lagts ut på youtube utan att låtskrivarna visste om det!


Felifica Dunaf - The Way I Do - I semifinală Eurovision Moldova 2014.
 Tror Anna gör den bättre!? 


Första gången jag glömde skorna till ett pass hände mig i torsdags på Tieto! Fasen va trött man blir på sig själv! Jag får skylla på att förkylningen kanske inte helt var borta hihi?!? Jag hade tur som fick låna ett par av Jeanette som var med på passet! Det här är mina skor men jag ville visa vilka snygga tights från Nelly Sport som kom med posten, undrar om det var de nya träningstightsen som gjorde att passet ändå gick som en dans trots jobbiga intensiva intervaller hihi
De var väldigt sköna! Lite högre i midjan också, det gillas. Hatar när de är för korta o man får gå o dra i dom hela tiden! Sen tyckte jag det var snyggt med ett tunt tyg nertill
Ni hittar dom HÄR!

I torsdags gjorde jag min underbara remouladsås till torskryggen.

Receptet på min remouladsås hittar ni


Skulle aldrig kunna tänka mig att köpa färdig remouladsås efter att jag smakat min egna hihi
Vattnas i munnen!
Smöräggsås är också standard med ibland lite vatten eller grädde men här tog jag bara smält smör o hackat ägg! That´s it!
Ugnsbakade torskryggen på svag värme så den inte blir torr!

Jag körde 130 gr i ca 40 min.


Så smaskigt när fisken trillar isär!

Ikväll laddar jag för Mello! Skumpan är på kylning! Hihi

<3

Kramar Petra



2 kommentarer:

  1. Jag testade remouladsåsen för ett tag sedan, stor skillnad mycket godare än köpt!
    Hälsn Moa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul! Jag köpte alltid färdig tidigare men nu vill jag alltid ha hemmagjord! Hihi Kram o ha en fin mello lördag! <3

      Radera