Petra Nyman Art & Design

söndag 14 februari 2016

Vilken underbar dag! Moniques Lifezone bokrelease! Cocktailparty! Bubbel gånger två!

Hej hej! Hoppas ni har en bra Alla Hjärtans Dag! <3

Vilken härlig dag jag hade igår! En massa feelgood från början till slut!

Vi var bjudna till Monique Lifezone cocktailparty då hennes nya bok "LÄR DIG LEVA SOCKERFRITT" skulle firas. Så många böcker hon skrivit nu.  Det var så kul att vi blev bjudna för vi känner varandra inte så väl utan bara  genom sociala medier, och lite träning, spinning, Zumba mm.
En otroligt varm, omtänksam, härlig, och otroligt driftig människa.
Vi fann varandra direkt!

På eftermiddagen innan vi åkte till Monique var vi på spinning, (min tur den här lördagen då jag är med o rullar på lördagspassen) ett härligt gäng som var där o körde!

När vi kom hem hoppade vi i bubbelpoolen o tog ett glas Champagne som var kvar i flaskan från fredagsmiddagen då Pierre o Anna var hos oss. 
Jag har inte badat bubbelpool när det har varit vinter förut men jäklar så skönt.

 Nu vill jag typ alltid hoppa i här efter mina spinningpass. Så skönt avslappnad vet jag inte när jag var senast som oftast är lite halvspänd över allt o inget.

Tänk er spinning, 40 gr i  bubbelpoolen o ett glas champagne!

Jag blev alldeles varm o mjuk i hela  kroppen!

Nostalgi på spinningpasset i fredags!
40 grader o vinter i luften....... magiskt!

Bjuder på den här hemska bilden!!!!! 

På toppenhumör o inte alls lite små nervös som jag brukar vara över att åka hem till någon jag aldrig varit hemma hos tidigare.
Ibland måste man gå utanför comfortzone. Man vet ju aldrig om det blir stelt eller så?!?


Stora glittriga örhängen från Glitter åkte på, är det mellolördag o party så är det!
Vi hann titta lite på Mellon innan sonen skjutsade oss.
 Pratade en lång stund med brorsan innan vi drog också han är ju helt underbar! <3
Vi blev varmt välkomna av Monique o det tog inte lång stund innan jag hade hälsat på en hel del av Moniques härliga vänner. Kul att det ser ut som att jag har snus i munnen??? Haha jag som körde White stripes under eftermiddagen?!? Dåligt betyg det!!!! ;D!

Måste ge er ett bildbevis att jag inte har svarta tänder?!? Hihi
Nej det var inte heller de här goda sockerfria tryfflarna jag hade mellan tänderna! Hihi
Helt underbara chokladtryfflar! Jag såg att Monique lagt ut receptet  


Bra låtar o ett gäng Zumbainstruktörer i sina bästa dar! Hehe

Moniques fina barn samt en kompis <3
<3

Härliga tjejer! 
Å så sjukt mycket god mat! Wow säger jag!
Nu vet jag vem jag ska be om recepttips nästa gång jag ska ha mingelparty!
Så mycket gott det bjöds på!
Lite 80s klassiker! ;)

Monique signerar böcker! Lär dig leva sockerfritt!

De var inte danssugna just nu! ;)
Moniques gulliga mamma som jag pratade med om bla Sydafrika "Kapstaden" där hon bott i typ 50 år!
 Dit vill jag verkligen resa efter att ha hört både hon o Monique berätta om detta helt fantastiska ställe.

God mat, vingårdar, billigt o härligt klimat. 
Jag fick med mig ett ex hem så snart ska det bli sockerfria middagar här hemma hihi!

Moniques kompis Monica från Sydafrika var också där, det är hon som tagit alla fina bilder i boken.
Så himla duktig! De har känt varandra sedan barnsben så kul för dom att jobba ihop.

Moniques kille o R satt o surrade o det visade sig att de jobbat på samma ställe nån gång i tiden  eller hur det nu var?!?

Jag minglade runt o träffade flera härliga tjejer som har gjort en enorm viktresa tack vare Monique o hennes entusiasm o LCHF kost!
Vi åkte hem vid 24 tiden så nästan Askungesömn?!? Fast jag kollade klart på Mellon när jag kom hem! ;)

Tack Monique för inbjudan o all god mat o gästvänlighet!

Kul att träffa dig o dina härliga vänner!

<3

Hoppas ni haft en skön Alla Hjärtans Dag!

Glöm inte ring, skicka ett sms till nära o kära idag!
Ge en komplimang eller kram!

Kom ihåg får ni inga rosor av er man så gå o köp en bunt på Ica själv o skriv att det är från Ove eller nån?!? 

Hahaaaa................ Men jag har faktiskt  fått rosor idag utan att det stod på handlingslistan!

<3

O även kaffe, macka på sängen o lite bubbel!


Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar