Petra Nyman Art & Design

tisdag 18 november 2014

Sista kvällen i Nerja! Ny familjemedlem?

En fantastisk sista kväll i Nerja! <3
Bubblade bubbelbad med den här utsikten! Kolla in himlen! <3
Relaxing time verkligen!
Eftersom vi varit uppe på stan tidigare på dagen valde vi att gå till vår favvo restaurang Bruxells Nerja de Nerja nere hos oss! Jag åt en gudomlig oxfilé med Roquefortost sås! My god säger jag bara!
Inte stark utan mild o god!
Claes o Josefin anslöt sig också! <3
Vi spanade in söta hundvalpar på nätet! Den ena sötare än den andra! Jag är sugen på en Pomeranin
 
En kompis till Wilma o Elsa kanske! Drömma kan man ju! <3


Efter middagen gick vi hem o spelade Yatzy! Syns på Josefins min vem som vann?!? Hihi
Resan hem gick jätte bra! Vi åkte hemifrån vid 9:00 tiden. Det tog exakt 11 timmar från dörr till dörr!
Hyrbilen ställde vi bara av vid flygplatsen hur smidigt som helst! Sen åt vi frukost på flygplatsen, när jag sitter där får jag plötsligt se ett par bekanta. Farmor o farfar som skulle komma veckan efter oss kom plötsligt spatserande med resväskor.Vi trodde de skulle komma senare på eftermiddagen så det var mysigt att få en pratstund med dem. Man hade ju bra lust att följa med dem tillbaka till huset kan jag säga, enl Yr skulle det vara sol hela veckan!:) Skönt för dom! <3
När vi kom hem åkte R o hämta doggisarna! Hundmyyyyyys efter en vecka<3 <3 <3
Igår körde jag både Zumba på Tieto sen mitt spinningpass på KMTI, så skönt att vara igång med träningen igen! Claes började också träna med CUs A-lag igår efter 3-veckors ledighet med både England o Nerja resa! ;) Tror han också tyckte det var skönt att vara igång igen!

Så igår serverades nyttig torskrygg med äggsås citron o brockoli till middag! Ikväll ska jag laga en god kycklingrätt!
Mums tycker jag men vet inte vad resten av familjen tycker?! Ingen som klagade dock!;)
Så skönt att man kan tända ljus o brasa på kvällen!
Fy vad grått o trist det är här hemma!
 
Lite regn i Nerja går verkligen inte jämföra.  Det är varmt i luften man kan bara ta på sig en tröja på kvällen 17-18 gr.
 
Igår tittade jag på Mästerkocken finalen, riktigt impad av dem.
 
Nu ska jag jobba några timmar! Sen ska jag ner till stan o piffa till mig bla till frissan!
 
Imorgon ska jag på personaldagar till Stockholm o Bommersvik!
 
Sen stannar jag kvar där på torsdag då R kommer upp till Stockholm o vi ska gå på ORUP o bo på hotell!
 
Tjoho vad kul det ska bli!
 
Hoppas ni fått en bästa start på veckan!
 
Jag är på toppenhumör! Tänk vad lite miljöbyte kan göra! Verkligen Balsam för själen!
 
<3
 
/Petra
 
 
 


1 kommentar:

  1. Nu blev jag alldeles kär, det var den absolut sötaste hund jag någonsin sett.
    Kul att se Orup.
    Kram fina

    SvaraRadera