Petra Nyman Art & Design

lördag 15 november 2014

Härlig soft lördag i Nerja!

En lördag i sakta lunk! Speciellt den här tiden på året! Sista dagen hade vi som tur var underbart väder! Inte ett moln så långt ögat kan nå!

Jag o R strosade upp på stan efter frukosten! Jag ville köpa några kuddfodral som jag spanat in o ett par av de jätte sköna byxorna som jag älskade för 7 Euro.
 Kunde inte låta bli att ta en bild här på Balcon de Europa
 
 Kaffe hemma på altan! Livsnjutare! Så tyst o lugnt bara M 80s på radion! <3

Senare på dagen en eftermiddagsöl i nya gruppen! Utsikt från ena sidan!
Utsikt från andra sidan!
Kan inte dricka öl ur flaska! Haha
 

2,50 kr kostar en sådan här liten lagom stor öl! Perfekt törstsläckare! ;)
R tar ut pengar på stan!
Tillbaka på Balcon Europa där vi satte oss på ett café o bara njöt!
Fina kyrkan på torget! <3
Citronträd!
Här nere ligger Papagayo som tyvärr var stängt annars är deras sallader grymma!
Mysigt att bara strosa runt! <3
Jag stannar o fotar hela tiden så därför ligger jag lite efter hihi!



På väg hemöver igen!
Nej jag får inte nog av den här utsikten! Burriana Beach! O vårt område Alamare 2
Vi gick ner o åt lite lunch på Paradise nere hos oss i gassande solsken!
 
En härlig lördag! När det varit regn en dag som det var dagen innan när vi var till Malaga njuter man extra mycket när man får en sådan här solig dag!

Kram på er!

<3

/Petra
 








 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar