Petra Nyman Art & Design

onsdag 5 november 2014

Nu finns min målning till Magdalena Graaf på iPhone mobilskal

Nu har de nya  mobilskalen med målningen jag gjorde till Magdalena kommit till iPhone 4/4S eller 5/5S. Jag är så sjukt stolt o nöjd! Dessa blev kanske ännu snyggare än de förra?!? Fy så får man verkligen inte säga i detta avlånga land! Men glöm inte att jag gör det för en god sak! Intäkterna går till Cancerforskningen! #cancerfonden  En mycket viktig insamling där vi alla kan göra skillnad! Många bäckar små heter det ju! Sen kan man inte vara med o stödja allt! <3
Vill ni bli ägare av detta skal kan ni maila mig på

petranymanart@mail.com

Priset är 180:-  och 50:- per mobilskal går till Cancerforskningen 
Jag gjorde ett med texten till mig! Men annars står det LOVE LIFE som text!
Det är väldigt lätt o härligt att hålla i!
Mobilskalen finns också i begränsad upplaga!
Några få ex! Så skynda er att beställa! ;)
Passade på att beställa ett unikt anteckningsblock till dottern också!
Finns just nu bara ett i hela världen! Hihi


 
<3

Jag ska skicka iväg mobilskalen till er andra som har beställt imorgon!
Några måste tyvärr vänta tills efter vår semestervecka i Nerja!


Kram på er!

Ta hand om varandra!

<3

/Petra










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar