Petra Nyman Art & Design

onsdag 12 november 2014

Godmorning from Nerja!

Hur skönt är det inte att vakna i Nerja! Solen kikar in! Lugnet! Trädgården! Medelhavet!
Kaffe! Ägg o bacon o rostisar med marmelad"
 
Love! När alla sover  o  jag vet att vi har en underbar dag framför oss!
 <3
 Efter frukosten gick jag o R upp på stan! "Byn" Första backen är värst tycker R! ;)
 Flamenco hoppas jag att få se någon dag den här veckan!
Julskyltningen har börjat fast vi går i shorts o klänning! ;)

 Tryggt i Nerja poliserna tar sitt  jobb på allvar o gassar sig i solen bland alla människor!:)
Gick förbi affären med mina  älsklingskuddfodral! Har några hemma! Konst på kudde kanske ska bli min andra grej?!? Hihi 
En helt underbar förmiddag! Här har vi promenerat i två timmar innan jag fick en välförtjänt vila på Balcon Europa!
 
Vi har det väldigt bra just nu!
 
<3
 
Kram Petra

4 kommentarer:

  1. åh va ni verkar ha det bra njut / kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Igår regnade det dock hela dagen så vi körde en handlingsdag!;) Men idag ska det bli bättre igen! Vi har det lugnt o skönt! Kramar från Nerja!

      Radera
  2. Låter inte ett dugg skönt och ser inte det minsta härligt ut :D
    Här är precis så där härligt som man vill att det ska va, grått mulet,regnigt, ja helt underbart...och jag ska ända till IKEA idag ...hahaha

    Njut! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja igår regnade det här också! Vi var också till IKEA fast i Malaga hihi! Idag strålar solen igen! :) Kramar Petra

      Radera