Petra Nyman Art & Design

söndag 23 november 2014

Födelsedagsfika! Valpgos! Secret Curls!

Nu har vi precis  kommit hem från Brorsan där vi varit o firat Emilia på 10-års  dagen! <3
Mamma o Jan var genomförkylda så mamma bara lämnade över presenterna o åkte direkt hem igen. Onödigt att smitta ner alla med förkylning tyckte hon..... Krya på er!
 Hipp hipp hurra för Emilia 10 år idag. Hon blev nöjd över presenterna. Hon har firat flera dar i rad först hos hennes pappa, sen tjejmiddag igår o idag kom vi o firade! ;)
 Claes var också med!:D Hör inte till vanligheterna eftersom det oftast brukar vara match eller fotbollsträning! Vi är lite hundtokiga i vår familj. Deras Chihuahua har fått två stycken valpar så söta små varelser! Goooooozzzzzz!!!
Puss på dig! <3
 Det var visst en till som ville ha pussar! ;)
 Och som ville sitta i morfars knä?!?;)
 Två busiga chihuahuavalpar! Kom igen nu da!!!!!!!
 Hör du mig nu då???????
 Gunilla fyller på kaffe!
 Morbror Leif satsar på glassbuffén! :)
 Fikatime!

 Mystime! <3  Tror hon försöker charma mig den lilla råttan;)
Brorsonen Eddie såg vi knappt skymten av, han hade fått något spel av farmor som tydligen var väldigt kul:)

 
Nu är vi hemma igen till våra egna små träsktroll o ruggugglor!
Tack för födelsedags fikat! <3
 
 
Ja just det! Vilken grym mackapär det var den där locktången jag köpte igår från Babyliss Curlsecret!
 
Jag har aldrig lyckats få en endaste böj när jag försökt med ghd plattången.
Det här gick ju som en dans! Jag hade ingen produkt i håret, kan tänka mig att det skulle hålla ännu längre om man hade lite stylingprodukter i.
 
Klänningen jag köpte på Zara i torsdags åkte på idag igen! Väldigt skön o strykfri! Hihi
 
 
 
Nu ska jag skriva handlingslista det får bli något med kyckling ikväll!
 
 
Ha en härlig söndag på återseende!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Verkligen snygga lockar!!!
    Är det kanske dags för en tredje liten voffsing för familjen Nyman?

    Kramis
    Anja

    SvaraRadera
  2. Tack Anja! Ja de är för mysiga! <3 Kramar Petra

    SvaraRadera