Petra Nyman Art & Design

lördag 22 november 2014

BaByliss Curl Secret! Hermanssons köttfärsgratäng!

Go lördagkväll! Idag  har vi haft en otroligt lugn o skön lördag! Kaffe, äggmacka i sängen med nyhetsmorgon o doggisar! Skönt när jag vet att nästa vecka kommer bli hektisk! Jag o R var till Elgiganten i eftermiddags eftersom jag var ute efter Babyliss Curl Secret locktången! Ska bli mycket spännande om jag lyckas få till de där magiska lockarna med denna apparat!? Jag återkommer när jag testat....... Jag klarar ju inte att få till några lockar på mig själv med ghd-plattången i alla fall! Så hoppas det här är lättare!
Håll tummarna att det fungerar!
Igår gjorde jag Hermanssons köttfärsgratäng när jag kom hem från Stockholm!
Den stod o puttrade i ugnen i nästan en timme!
 
 Claes o Albin kom hem o var hungriga det verkade som den gick hem hos dem! Det som blev över har de ätit till lunch idag hihi!
 Receptet har jag lagt ut på bloggen tidigare ni hittar receptet HÄR!
 
 Alltså jag hatar att ha strumpbyxor på mig ända tills jag testade dessa! Det känns som man går naken haha, jag shoppade ju en stund i Stockholm i torsdags innan Orup! Jag hade inga strumbyxor med mig till klänningen jag skulle ha på mig på kvällen så jag gick in på Åhléns o hittade dessa. Ta 3 betala för 2. Den bästa investeringen ska jag säga er! Så grymt sköna strumpbyxor har jag aldrig ägt i mitt liv! Boody touch från DIM
 

 Vilken känsla det är att komma hem till nystädat hem! R köpte med sig rosor från  Ica när han var o handlade! <3 Helgfeeling!
 

Ikväll ska vi bara äta ost o kex till "Så mycket bättre" Carolas dag o en halvtimme längre.
 
 
Är lite sugen på att testa redan ikväll! Kanske sitter med myskläder o Hollywoodlockar ikväll framför tv:n??
 
Imorgon ska vi på födelsedagsfika hemma hos brorsan o fira Emilia som fyllt år!
 
Kanske med lockar i håret?!?
 
 
Ha en härlig lördagkväll!
 
Pöss!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick till några lockar?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken häftig apparat! Helt suverän ju! :) Ha en fin dag! Kram

      Radera