Petra Nyman Art & Design

tisdag 10 februari 2015

Lättnad! Känner mig fri som fågeln! Invigt House of Lola rosa Stövletter

Jag har precis kommit hem från ett möte med chefen, och efter mycket övervägande har jag sagt upp mig efter 17 år. Sista åren har jag bara jobbat 25 % och jag har verkligen haft ett underbart, utvecklande, roligt o spännande jobb, men jag känner att jag är stängd plus att det alltid hänger över en med mail osv. Jag är liksom aldrig riktigt ledig fast jag bara jobbat 25%.Jag har jobbat med ett stort dataprogram för studieförbund o även ekonomi när jag jobbade heltid.

Jag har gått o haft lite småångest hela dagen, men det gick hur bra som helst förutom att jag kände mig rätt skärrad ettag där när jag skulle skriva på överlåtande av telefon abonnemanget, som tur är har jag en förstående chef.  En milstolpe i livet. Det är ju med blandade känslor, men jag tror det blir bra. Nu vill jag ägna mig mer åt min målning, resor, blogg, träning. Jag jobbar ju såklart kvar på KMTI med alla pass o så. 

Nu har jag även invigt mina nya rosa stövlar från House of Lola! De satt som ett smäck! <3
Nu ska jag strax åka iväg till KMTI o köra spinning! Tjoho!

Så lycklig! Får nog firas med något gott ikväll!
Visst är man nöjd när man äntligen kommit till skott med ett beslut man gått ofunderat på!

Grattis älskade mams på födelsedagen än en gång! <3


6 kommentarer:

  1. Vad kul att få ägna tiden till sån roliga saker. Snygga stövlar. Fortsätter att kika in här, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får verkligen nypa mig i armen! ;) Ja de var dessutom störtsköna! Kram o ha en fin dag! <3 /Petra

      Radera
  2. Vilket härligt beslut, skulle vilja göra samma sak( inte måla) men jobba mer med friskvård, resa och ja njuta av livet.
    Kram fina!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli helt underbart! Man lever ju bara en gång så det gäller att njuta av varje dag! Det ska jag göra <3 Kramar i massor!

      Radera
  3. Åå vad härligt. Följa drömmar! Och wow vad snygga stövletterna är till det svarta. Jag satsade på fashionista sneakers istället men måste nog ha de rosa också frampå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad jag är nöjd med dom! Så snygga o dessutom störtsköna! Ja det är faktiskt helt underbart att jag tagit det beslutet, ska njuta varenda dag! Kramar i massor! <3

      Radera