Petra Nyman Art & Design

torsdag 31 juli 2014

Bortbjudna igen! Ny Inspiration!

Jag tror inte vi har gjort annat än farit runt o ätit middag hos underbara vänner här i sommar! Eller så har de tagit med sig mat o kommit till oss! Haha, ja jag klagar verkligen inte! Vi ska allt bjuda tillbaks!<3
I tisdags var vi hos Emma o Robert! En fantastiskt trevlig kväll! De hade byggt en jätte härlig uteplats med pool! Så snyggt det blev! Perfekt sommar för ett sådant här projekt! Ta ett dopp i värmen är ju aldrig fel!

R o jag drack bubbel o Robert o Emma (mest Emma) ;) fixade i köket!



Ursäkta för dålig bildkvalité man jag glömde minneskortet till kameran i datorn där hemma så det är bilder tagna med Paddan!
Tänk vilken lyx att bara gå o sätta sig vid dukat bort! Lätt att bli bortskämd! ;)

Jag la upp den här bilden på Robert på Insta! Haha många kommentarer om varför är det alltid mannen som står vid grillen för! Nåja det blev väldigt bra grillat! Det gjorde du bra Robert!:)

Ja men jisses så gott! Gratinerad havskräftor! To die for kan jag säga er!


Skål o tack för att vi fick komma på denna  bjudningen! ;)
Dessa magiska sommarkvällar! Tänk att det är så varmt så man kan sitta utomhus o äta middag kväll efter kväll!<3
Vi fick en makalöst god chokladmousse också! Med små hackade chokladbitar i! Rena lyckohormonet! <3
Tusen, tusen tack för en underbart trevlig kväll Robert o Emma! Jag har fått så mycket ny inspiration! Både mat o inredning!<3
Tur att jag hade tränat innan vi åkte dit! Hihi Vi var helt slut efter 4 omgångar med Tabata i värmen!
bla #tabataplankanutmaningen! Ni kör väl?
Wilma såg lika trött ut som mig! Haha
Igår var en riktig slappardag däremot! Med all rätt för vi kom hem alldeles för sent men vi får skylla på att taxin hade en timmes väntetid! På en tisdag??? Inte mycket att blogga om! Mer än att Bella drog iväg på räkfrossa med tjejligan!
Vilket hårsvall hon har dottern! <3
Blir nästan lite avis ju! <3 <3 <3 Fast hon vill klippa o slinga håret nu säger hon!

Claes kompisar kom till oss så helt tomt blev det inte! Så mysigt när de är här tycker jag!
Badar lite, softar, tar en båttur precis så som en sommardag ska vara!

Nu har jag precis tagit en hundpromenad jag blev helt svett även om det inte är riktigt lika varmt som det har varit ett par gånger!

Nu ska jag kika in här  LYKO MAGAZINE  HÄR!  Älskar alla intervjuer o tips! Massor av inspiration! Nu ska jag läsa en intevju med Carolin Winberg! Ska även lyssna på hennes sommarprat som var igår!

Nu har jag precis läst hur man skyddar sig bäst i solen, det kan du läsa HÄR!
Kan ju vara bra att ha koll när det solen lyser på oss varje dag!=D

Ha det gott vänner! Så glöm inte ta hand om er hud!

Pöss!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar