Petra Nyman Art & Design

tisdag 22 juli 2014

Lyko Magazine! Varmare än i Brasilien! Derby o Dm final på Tingvalla KBK-CU!

Jamen precis som min favoritbutik http://www.lyko.se/ på nätet som säljer all skönhetsvård man kan tänka sig just precis lycka till önskar jag CU som snart ska spela DM final på Tingvalla i värsta värmen mot KBK! Derby! Varmare än vm-finalen i Brasilien kan jag tänka mig!  Jag har precis beställt en fantastisk produkt som har varit slut hur länge som helst men till slut kom lagerpåfyllning o jag kunde beställa! Har inte hämtat ut än så jag visar er imöra o ger självklart en ärlig recension! 
Har ni läst Lyko magazine jätte många bra tips o intervjuer! Här fick jag tips om nagellackstrenden HÄR! <3
Igår kväll efter träningen kom dessa sköna killar hem! Jag älskar när de är hos oss!
Fiskade nere på bryggan! 2 abborrar som åkte ner i Vänern direkt igen! 
Vi fixade lite grillat, klyftpotatis,o lite kalla såser!
Sen körde de båt på Vänern! R var med!
Gott med grillat! <3
Jag satt inne o kollade Lotta på Liseberg!
Nu får vi hoppas att gårdagens uppladdning ger resultat!

Matte (målvakt), Albin o Claes!

Lycka till!

Derby! Tingvalla! KBK-CU! 19:00!
Nu åker vi!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar