Petra Nyman Art & Design

söndag 20 juli 2014

Att angöra en brygga i Vänern! Grodprinsar!

Vilken semester dag i Sverige! Vi har varit ute med båten 3 gånger den här sommaren o det är nog världsrekord! Haha! Tur att jag var med så "landningen" eller vad det heter gick perfekt" hihi... Jag är den perfekta vid rodret! Känn er trygga!???

Jag är verkligen till stor hjälp att angöra en brygga?????;) NOT! ;)
Claes är på fotbollsläger o Bella i Örebro hos härliga Manja som Bella lärde känna när hon dansade i Linköping i ett år! Härligt med såna kompisar! <3 Hoppas ni får kul ikväll! <3
Jag vet ju att jag bara ställer till det! Att angöra en brygga! Typ kastar i ankaret utan rep osv... saknar Bella som alltid brukar göra det jobbet!
Jamen det klokaste jag kan göra är att bara kolla på!?!?!;)))))) Se o lär! Fast jag hade faktiskt en Optimistjolle när jag var barn! 
Eller vill ni att jag ska hjälpa till!?!?
Stel som om det var Victoria Silverstedt som blev fotad?;)
 Det var bara min fantastiska man som fotade sin fru! :!!!!;) <3 Strike a pose!
Ett dopp i Vänern ångrar man aldrig!
Kallt som f-n så det blev inget dopp för mig! Lunchen smakade bra ändå!
DET HÄR ÄR SJUKT! ser ni fallskärmen) Långt där i bakgrunden! Jag lovar jag kollade efter 2 sek o jag såg inte någon fallskärm!??? HJÄLP mig komma på vad det är? Kan väl inte var någon Broms?!?
Älskar den här mannen av hela mitt hjärta! <3


<3

 Ändå kan jag inte låta bli att längta lite till Nerja! Fast Sverige är helt amazing just nu! 
Men när man ser Instabilder ifrån Nerja blir man sugen på att åka dit! Åhhhh även om vi har det hur bra som helst här i Sverige ! Sverige är på sitt bästa humör! Kan man beskriva det bättre?!? Visst är det härligt!
En underbar svensk sommar 2014!

Fining! <3 Love! Härligt att man kan älska varandra efter så många år tillsammans! 22 år!

Vi hann precis hem innan vädergudarna gav upp! Men det sprack upp ganska snabbt igen o solen sken över oss! Har suttit ute vid poolen två timmar innan jag gick in o värme rester! Glam life! OBS ironi! Jag verkligen älskar att äta rester! <3 Kram på er o sov gott!
Imorgon tror jag vi kommer bli rejält bortskämda vi ska nämligen till våra vänner Micke o Helena!
Rester! Kvällens middag! Skönt att slippa stå i köket såna här kvällar!

Den här grodprinsen ska jag ta med mig som present  imorgon till våra goa vänner!
<3
Jag är din Grodprins och ger dig lycka o välgång!
Det är min härliga kollega som gjuter dessa finingar! Hon tar endast 100:- st o det tar 5 dagar för henne att tillverka! Alldeles för billigt enl mig! Vill ni köpa av henne så hör av er så får ni hennes nr!

Men ååååå så fin! Vem vill inte ha en sån!

<3

Sov gott!

Jag kollapsar snart! Ögonen går i kors av trötthet! Skön suger som man brukar säga!

Har även två paket att hämta som jag ska visa er i nästa inlägg!

Nu somnar jag vilken sekund som helst! Tack för att ni hänger med...................

<3

/Petra

1 kommentar:

  1. Oh God! DU klarar ju det!!! Jag håller på med samma saker här på vår lilla båt ;)! Har varit nära att krock med båtar dock...

    SvaraRadera