Petra Nyman Art & Design

lördag 2 augusti 2014

Få till den perfekta bloggbilden kräver tålamod! Underbara Sunne!

Man är ju alltid lite impad av de bloggar som dag efter dag levererar fantastiska bilder! Allt stämmer! Det perfekta livet helt enkelt! Jag tänkte jag skulle få till en sådan bild när vi var hos våra goa <3 vänner på deras sommarställe i Sunne! Bakgrunden är ju verligen som tagen för att få till den perfekta Facebookbilden, Instabilden eller Bloggbilden! Jisses krävs det sådant här jobb?!? 
Normalt sett brukar jag knäppa en snabb mobilbild o sen får det bli som det blir! ;)
Se resultatet här! Vi ville få med våra 3 hundar på samma bild! Lycka te!
Där är hundgodiset! 
Det börjar ju bra???????

Körigt värre! Hihi
Hundgodis i handen o det ser ut så här!Haha! Det går bra nu!?!
Doggisar! Watch in the camera! <3 Har ni aldrig tagit en selfie???
Jack till Ika! Matte är jag duktig nu? Elsa kollar in en groda i gräset?!?
Nja jag kan nog ändå inte låta bli att kolla in "Träsktrollet"? <3
 Jack tar en sniff på den lilla "Råttans stjärt" <3
Har jag tappat en hundgodis mellan bröna?!? ;)

 Ja men kom igen nu då! <3
 Wilma inte vända baken till! Det gör man inte på familjebilder! :)
 Matte tappade en hundgodis o jag hinner först säger Wilma! Jack undrar vad hände nu??? O jag o Ika också för den delen! Haha
 R försöker också hjälpa till! Hihi! <3
 Näe! Till slut gav de upp! Haha! Efter detta hårda arbete var det gott med ett glas kallt bubbel o en kall öl!
Sista bilden Jack kastar ut sin tunga o kollar in gammeltanten Wilma!
Nej vi fick inte riktigt till det trots massor av försök! =D
Men kul hade vi! <3

Undrar hur bloggare får till sina supersnygga o stylade bilder!

Jag ska snart blogga om gårdagen hos våra härliga kompisar i deras stuga i vackra Sunne Värmland!

<3 Hur mysigt som helst! Sommar när den är som bäst!
Bella kom precis hem o är dyngförkyld så jag ska prata med henne nu!

Fortsättning följer! Hihi Kram på er!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar