Petra Nyman Art & Design

torsdag 3 juli 2014

Poolhäng och Hamburgerbuffé! Lill lördag!

Igår fick vi äntligen till det! Duktiga Linda som är grundaren o producent till den populära Barnmässan i Karlstad o som driver http://www.klemnerstudio.se/. En mycket driftig kvinna som också brinner för barns rättigheter i världen, hon gör en grym insats!<3 De har dessutom 6 egna underbara kidz! Vilket gäng som knackade på igår vid 17:30 tiden. Det är verkligen tripp, trapp, trull, fast sex st. Väldigt väluppfostrade o glada barn! <3 Så härliga!
Stiliga Linda kom i hatt o high heels! Så jädra snygg!
Bakom ser ni Johan hoppa i plurret! Hihi

De hade med sig den bästa present jag kunde tänka mig! Johan hade gått upp tidigt på morgonen o bakat surdegsbröd! Sen hade de med sig egengjord Pesto! Mumsfillibabba! Hur får ni till det?! Kan man ju undra! :)
Vädret var toppen! Vilken tur! Idag lyser solen med sin frånvaro o det regnar o blåser! Svensk sommar helt enkelt!
Vad bjuder man en familj på 8 personer? Jo det fick bli korv o hamburgerbuffé!
R grillade burgare medan barnen o Johan badade i poolen! Det var ju väldigt kul! Minns själv när man var liten o badade tills läpparna var blå! Hihi

Yepp! Jag tror det gick hem! Alla var proppmätta efter middagen! :)
Men det finns så klart alltid  plats för lite efterrätt!:)
Jordgubbar, glass, grädde, maränger o chokladsås!
Efter det letade vi fram jackor till barnen så bar det iväg på en liten båttur vilket också var väldigt uppskattat! Inte en sur min på hela kvällen! Bra gjort när minstingen bara är 3 år! När kl var elva på kvällen gav de upp! <3  En sån  härlig kväll det blev! <3 Vilka charmtroll!
Nu är semestern väldigt nära! Jobbar ett par timmar imorgon också!
Imorgon ska jag köra en efterlängtad spinning! Det känns som det var 100 år sedan jag tränade!
Min kropp skriker efter att få träna!

Annars var jag till fina Linnea o fyllde på fransar igår!
Jag åkte till fina Åsa på Clipodrom också fast där skulle jag inte vara förrän imorgon!
Bra gjort av mig! Jag fick iallafall tag på en BH till min axellösa klänning på stan!
Hörrni! Köp aldrig BH utan att få experthjälp! Jag trodde jag hade 75B, men i själva verket skulle jag ha 70E! Haha, tack för hjälpen tjejen på Twilfit! ;D

Ha en underbar torsdag!
Så hörs vi snart igen!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar