Petra Nyman Art & Design

lördag 19 juli 2014

Vårt fadderbarn! Poolhäng! #tabataplankanutmaningen Idol nästa?

Hello! Idag har varit ännu en fantastisk sommardag! Tack för det jag vaknade dessutom piggare än piggast! <3 Thank Lord! <3 Öppnade posten o där damp ett brev från vårt fadderbarn ner!
Sidonie 14 år, visst är hon fin! <3
Å kompisen Sylvie var också med på bild! <3
Underbart skönt att kunna hjälpa! Men det är ingenting mot vad Linda Klemner Modin gör!
Som jag skrivit om i tidigare inlägg! Hon är en fantastisk kvinna! Ju mer jag lär känna henne o hennes underbara familj! Barmässan kanske ni har hört talats om? Det är hon det! <3
Alla kan göra något! Linda gör massor! <3

Idag fick jag äran att ha tre av Linda o Johans barn på besök! Linda också! ;)
Oj, oj oj vad de har badat i poolen! Svalkade speciellt mycket när de åt isglass o badade på samma gång! Hihi

Sen lite Yoga på det! 

Glasstime! Kaffe för åldringarna!
Sen körde vi Tabata för fulla muggar i värmen Linda o jag! Jag ville ju spara mig lite till kvällens spinningpass men Linda ville köra järnet trots träningsvärk från tidigare Tabatapass med vännen o kollegan Lisa Fredholm ;) Jag la in ett 1960 filter för att avdramatisera bilden något! Lindas dotter som fotar! Duktig tjej! Hihi! Stark!!!!
Här kör vi ju bla #tabataplankanutmaningen Tyvärr så syns inte bilderna på Insta om man har stängd, "privat" Insta! Men vi var helt slut i värmen! Efter detta tog jag nog mitt skönaste dopp i poolen Ever kan jag lova! ;)
Bada hör väl barndomen till! Åh vad de njuter! Så charmiga! <3

Linda hade med sig massor av fina presenter också! Nu ska håret stylas minsann!
Bella!;) ;) ;) ;) Help!
LANCA! 
Ikväll har vi varit o sett på fotbollsmatch Cu är med i  Svenska Cupen ! Trötta United spelare efter 2*15 min förlängning i värmen! Puh! De ser lite nedstämda ut för att för många mål hamnade i stolpen men ändå till slut så blev det vinst med 3-1! Grymma killar! Hade bollen  (i sina händer) ;)mer eller mindre hela matchen!
Imorgon är det träningsläger på Duse Udde!
Vi var inte hemma förrän vid 21:00 tiden!
Då började jag laga fiskmiddag! Min vanliga torskrygg med smält smör äggsås o färskpotatis!

Bella är i Örebro hos kompis! <3
Jag har inte ens satt på tv:n den här fredagskvällen som är oförskämt lugn! 
Tack o lov! <3

Vi blev 15 härliga som körde spinning i eftermiddags!! Tack för att ni kom i sommarvärmen!
Nästa vecka kommer cyklarna flyttas ut o spinningpasset kommer vara 90 min! ;)
Inte jag som kör! Då har jag semester! :)

Mycket nöjd med en alldeles underbar dag!
Läslampan som jag äntligen beställt till vardagsrummet har äntligen kommit!
Ska bli så kul att packa upp den! Reach! 3 paket har levererats!  Den kommer dessutom vara väldigt praktisk!

Visar er så fort jag packat upp! Haha R packat upp menade jag såklart! <3 ;)
Vilken klockren lampaffär på nätet! Jag älskar att handla på nätet!
Fast de säljer inte klockor! Utan lampor! Haha.....

Här är länken!


Det finns ju verkligen så mycket fint där!

Kul att Laila Bagge kommenterade min Instabild i dag också! När jag tokdansar!
Kan det bli Idol nästa tro?!??! Haha Sluta aldrig drömma! <3

Kram o godnatt!

Ses i möra igen!

<3

/Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar