Petra Nyman Art & Design

tisdag 22 juli 2014

Mår som en prinsessa! Underbara vänner!

Jag fortsätter inlägget här! Det blev för långt annars! ;) Jag slängde på mig klänningen( som aldrig skrynklar) o piffade till mig lite i lillstugan! Orkade inte tvätta håret så det ser inte så roligt ut efter båttur o annat!
R o Micke jobbade lite o jag o Helena satt o surrade, nya resor på G! Hihi

Så gött vi har det!

 Efter lite altan mys gick vi ner till Golfrestaurangen som ligger alldeles intill!
Här är det en liten pizzavedugn!
Verkligen jätte fräscht ställe!
Det var söndag men dagen innan hade det varit allsång! Massor av folk!
Vi var sena så inte så många gäster! Lugn o skönt o väldigt trevligt!
Min fining! <3


 God mat! Lax o röding! Åmmebergs golfklubb! Vilken fin miljö att äta middag ett stenkast ifrån Micke o Helena!

 Så kul att deras barnbarn kom förbi också! Jag har inte träffat deras barn än, hon är några år yngre än mig! Charmtroll till barn har de iaf! Mamma o Helena fick oss när de var 19 år! Unga mams på den tiden! <3 De spelade golf typ varje dag! Oscar skulle bli golfproffs! Helt rätt inställning!

Sa jag att vi blir  bortskämda! My god vilken mysfrukost i solen!

Smulton i filen! mmmmmm......
En sommaridyll!
Tusen tack för att ni skämt bort oss som alltid!

Det är som balsam för själen att ha varit hos Micke o Helena!
Vi hann med ett dopp idag med!
Bye, bye o tusen miljoner tack!
Nu bär det av till Karlstad igen!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar