Petra Nyman Art & Design

onsdag 9 juli 2014

Brazil vad hände där? Sommarpratare P1! Shoppingtips!

 Vi tog ett härligt nattdopp efter Brasiliens fiasko! Får man säga så? Jamen vad hände Brazil? Stackare jag lider med dem! Matchen var slut efter 26 minuter! 
 Kvällens spinning pass är avklarat också! Ja så får man säga när man kört spinning o inte var hemma förrän efter åtta en bedårande kväll som denna!
30 underbara deltagare, det kunde jag aldrig drömma om i värmen som  äntligen är här nu!
Duktiga kunder vi har på KMTI!
 Kollade allsången när jag kom hem sista delen åtminstone! ;)
Grillade korv!

Claes o Albin kom hem o tog kvällsdopp nere på bryggan i Vänern!!!!!! Kallt! 
Jag o Bella nöjde oss med ett dopp i poolen! Jag tyckte det var tillräckligt svalkande fast jag var så varm innan!

 Så skönt när man sitter där i soffan helt kladdig av all värme att bara kasta sig rakt i poolen!
Ok mitt andra dopp den här sommaren! Inte stolt med tanke på vilken värme vi har haft! Haha

 I en kärleksfull famn! <3
 
 Idag har tårarna bara trillat tre gånger! Nr 1 jag läste ett inlägg på Johanna Toftys blogg imorse  HÄR! o Sommarprataren Dregen HÄR! sen min nyfunne vän Michaela HÄR! 
 och the Little showroom  HÄR! Fast sist var inga tårar! ;) Bara väldigt snygga kläder! ;) 
Jobbigt med semester! ;) R säger att jag gråter om Wilma slukar en myra! Hihi
Ibland behöver man inse hur JÄVLA bra man har det! Nu ska jag aldrig glömma det!<3 ;)
Här nere på bryggan lyssnade jag på Dregen.... vilket liv! Jag är helt tagen,
medan R fixade så det blev rent o fint! Puss <3
Vilken dag!
Inte konstigt att det tog emot lite att sätta på sig spinning kläderna! ;) Jag har blivit LAT!  Fast alltid lika skönt efteråt!
 De nyinflyttade grannarna har varit o hälsat på R men jag var inte hemma då! Ska bli kul o hälsa dem välkomna till Edsviken! Grattis till dom som får bo här! <3 Å få oss som grannar måste ju vara lovely;))))) Blink blink!;)
 Ligger ju verkligen efter i bloggandet! Söndagen såg ut så här!
Check!
Jamen väskan såg ut så här inuti!
Kära kollegor på KMTI! Nu har jag tömt väskan! Hoppas ni inte saknar någon muff! Då kan ni ju alltid låna av mig!?!? Puss på er!
Skjutsade Bella till tandläkaren i måndags! Hade spetsat in mig på den här bikinin på hm!
 
Rea 50:- /del
Fynd! 
 Grillad kycklingfilé ,sallad, potatis, kalla såser! Enkelt o gott!
Det får inte vara för krångligt med maten nu när det är så fint väder då vill man inte stå i köket allt för länge! Vad äter ni nu på sommaren? Har ni några tips på enkla maträtter som går snabbt att fixa till?
 
 Bella in Action! Så duktig på att stå på händer o dyka också! ;)
 
 Underbart med en pool när man inte kan sova för att det är så jädra varmt!
Jag tar tillbaka det där med jädra, jag menar "underbart varmt"!
 <3
 
Hoppas vi kommer ut med båten imorgon!
Jag tycker Insta svämmar över av båtbilder!
 Det gäller att passa på dessa dagar!
 
Hoppas ni får en härlig dag fina läsare!
 
 
<3
 
/Petra

 


2 kommentarer:

  1. Ja vad hände med Brasilien :(
    Härligt med bad /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackars dom! Det finns inget bättre just nu! Ha det bäst! Kram Petra

      Radera