Petra Nyman Art & Design

tisdag 28 juli 2015

Marknad i Nerja! Arg o Irriterad! Topplarmat hus direkt till VERISURE!

Hej hej! Vi tog moppen till marknaden eftersom det är en grym uppförsbacke o sååååå hot nästan like hell?!? Hihi.... Nej då jag njuter av värmen även om man blir lite påverkad också, blir lite matt helt enkelt! Men idag körde jag min 7 minutes workout appen i alla fall;)
Inte så snygg direkt men so what! Jag är van att vistas i Skoghall! ;)
Där är alla trygga i sig själva o ser ut som de vill! ;)
Fick precis höra att IDIOTER  " BLIVANDE TJUVAR" sätter röd tejp på brevlådorna i Skoghall för att hålla koll på om någon är hemma efter några dagar o inte hämtat posten!
 
Läs nu alla tänkbara tjuvar som googlar på nätet! Vårt hus är TOPPLARMAT direkt till
VERISURE! Så gör er icke besväret!!!!! Dessutom är det 3 hundar som bor där hela tiden vi är på semester med några som såklart tar hand om dom! De hatar inbrottstjuvar!!!!!!

Så här glad var jag när R följde med mig på marknaden! Jösses så hett det är!

Hittade en av vakthundarna på en tröja! Grrrrr.......... Wilma är inte o leka med! <3
Här behövs det solhattar!
R hänger på än så länge?!? Hihi Vilken man jag har! <3

Bra mellis! <3
Fick tag på två nya bikinisar! ;)
HOT! Köpte precis iskallt vatten att svalka oss med!
Moppen hem! Skön varm vind! LOVE!
 

Direkt ner till beachen i ny shoppad bikini för 12 Euro!
 
Vi har tillbringar eftermiddagen här!
 
 
Nu sitter vi efter en god hemmakväll hos Casa Nyman
 
Nr två jag är irriterad över är ett riktigt ilandsproblem 
Min Macbook har ingen bild fast den är fulladdad!
 
Sitter på altan o svettas ihjäl efter en underbar middag o inser att det går inte få in bilderna från kameran till den här datorn!
 
 
Men annars är allt toppen hörrni! ;D
 
 
Håll utkik efter en röd skåpbil som sätter tejp på brevlådor!
 
 
<3
 
 
Varma kramar från Nerja!
 
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar