Petra Nyman Art & Design

söndag 26 juli 2015

Grattis söta Eddie på 6-årsdagen! Från en sommar till en annan!

Hej vänner! Man fick nästan nypa sig i armen när man vaknade imorse o tog med sig morgonkaffet ut på altanen i en slående värme mot kroppen o en doft av medelhav! Vi tog en sovmorgon då vi inte var framme i huset förrän vid 02 tiden inatt. Frida min kollega o vän på KMTI hade varit där innan oss så de hade lämnat kvar en massa godsaker så vi kan äta värsta hotellfrukosten. För att inte prata på all god dryck de lämnat kvar till oss. Tusen tack goa ni! <3

Älskade Casa Nyman
<3

 Igår kväll höll jag på att blåsa bort innan jag kom på planet! Haha
Ligger efter i bloggandet men vi har även hunnit med att fira gosiga brorsonen lite i förskott då han fyller 6 när vi är i Nerja! Hipp hipp hurra för Eddie, men han är ett bestämt litet gossebarn så nån sång ville han inte ha! Hihi så söt! <3
Min morfar o jag!
Brorsan o Agelica hans fru!
Claes var med o det var inte igår jag såg honom på studsmattan?!?
Kusinerna roade sig iaf!

Vi fikade o åt tårta såklart!

Ny lilla tillskottet i familjen!

Mamma o Eddie!

Lego var det tydligen som gällde nu för tiden?!? ;))))
Vi åt en supersmarrig  smörgåstårta!
Stina är en riktig knäsjuk hund hon flyttade runt i alla knän tror jag?!
Bonniebus var med! Här fick hon en puss av riktig stor kompis! Hihi
Tack för en mysig em!

Grattis än en gång till Eddie!


Nu ska vi ut i solen!

Kram till er alla från Nerja!

<3

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar