Petra Nyman Art & Design

lördag 18 juli 2015

Middag på Herrgård med vänner!

Igår var vi bjudna till Patrik o Diana på middag i deras fantastiska Herrgård. R som skjutsade Bella till Arlanda kom inte hem förrän vid halvåtta tiden så vi kom till dem ganska sent. De har ju så många djur på sin gård hästar, påfåglar, höns, kaniner hundar mm mm. Jag älskar att gå omkring o fota alla härliga djur. De bor verkligen perfekt för att ha alla dessa djur.  (men hann inte med det igår) ;(

Patrik är en jävel på det mesta! Det är han som fixar vårt fina bibliotek bla
Bonniebus fick följa med! Hon ska vara hos dem några dagar när vi är i Nerja.
Igår körde jag klänning från Thailand som gick lös på ca 75 riksdaler.
Deras nya familjetillskott Astrid o Bonnie var outtröttliga. Äntligen någon som vill busa tänkte Bonnie säkerligen! ;)
De for runt som en virvelvind mest hela tiden!


Myser i deras fantastiska kök medan Patrik rör i grytorna! 
Nyrenoverat o hur snyggt herrgårdskök som helst!
Kolla in detaljerna! 


Vi kom in på min 7 minutes Workout som jag är helt såld på!
Såklart var vi tvugna att testa direkt haha
Bra jobbat! Nu hänger Diana också på detta! ;) Appen är redan nedladdad! 
Vi smuttade på Rosévin med fläderblomssaft som var otroligt fräscht o svalkande gott!
Till inredningen igen!

Hur häftigt var det inte att de har specialtillverkat kaklet som föreställer deras Herrgård.
Så snyggt!
<3


Så rolig hon är Diana! Man får skrattanfall med jämna mellanrum! Hehe
Vi åt en grym middag med kött från http://www.gourmanderiet.se/
Den här mataffären har jag missat totalt! De har iallafall fått en ny kund nu. 
Lakritsglassen vi åt till efterrätt var också därifrån så himla god.
<3
Tack vänner för ännu en underbar kväll! Claes hämtade oss strax efter 24 tiden.
Vet ju att de har småbarn som vaknar tidigt på morgonen.
Söta Astrid matchade min klänning! 
<3

R skickade den här bilden till mig igår när han vinkade av dottern på Arlanda!
Kl 05:00 imorse pratade jag med henne då hon kommit fram till NYC o lägenheten hon hyr i en månad. Resan hade gått bra o lägenheten var superfin.

Så skönt att allt gått bra äskade dotter!

Idag åker R o Claes med några till Örebro o kollar fotboll!

Ikväll ska vi hem till vänner igen!

Kram på er o ha en underbar lördag!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar