Petra Nyman Art & Design

torsdag 30 juli 2015

Shoppingfynd på stranden!

Tror vi  kan ha fått en av de bästa platserna på Beachen idag!

Där fick vi besök så fortsätter NU! ;)

Det här är alltså igår onsdag!

Först vill jag be om ursäkt för mitt bittra inlägg där jag trodde inbrottstjuvar satte tejp på brevlådorna för att se om någon var hemma?!? Det visade sig bara vara en vikarie som skulle få det lite lättare på sommarjobbet! <3 Märkte ut vilka som skulle ha vilken tidning typ?!?
Man ska aldrig döma människor innan man vet säkert!
<3

Igår var det disigt men en härlig värme!
 
Bästa platsen!?
Roar mig med iPhone
 

Shoppa kan man också roa sig med! En gosig handduk med ficka, fransar o vändbar!
Och en strandklänning som är skrynkelfri! <3
Gick med prislapp hela vägen hem utan att jag upptäckte det?!? R såg men sa inget!!!!
KUL! ;D Not! 
 
Ingen skrattade åt mig vad jag såg iaf?!?
 
Fixade lite plock innan R:s gamla kompanjon ringde o sa att han hade vägarna förbi i en husbil! Helt oplanerat o vi har inte sett honom på väldigt länge, KUL med spontanbesök!
 
 
 
Träningen som sker i det här huset är klar på 7 minutes!

 
Men den bästa träningen är den som blir av! Eller hur?!?
 
Häng på vet ja!
 
Man blir svett o känner sig nöjd!
 
Love from Nerja!
 
<3
 
Pöss!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar