Petra Nyman Art & Design

måndag 6 juli 2015

Sunny day på sjön!

Tur att det blir sämre väder ibland så man hinner med sitt lilla skötebarn bloggen?!? ;D
Vilken högsommar värme vi har haft! Tur att vi fått AC i sovrummet kan jag säga, tror hela familjen flyttar in där snart?! Sover som en prinsessa! <3 Inte för att jag klagar på värmen nu, verkligen inte!


Jag vet redan nu att det här är en dag jag kommer minnas tillbaka på när det går mot kallare årstider!
Vi packade picknick korgen o åkte på första båtturen för i år! 
Kul att se huset från den här vyn! Jag är så nöjd med de nya markiserna! Den högst upp vid vindsvåningen får tumme upp!

Mina fina killar! <3


Bella är inte bara en jäkel på hopp i land!
 Hon bangar inte för ett dopp i Vänern heller!
Min fina tjej! <3
 Så kul när ungdomarna följer med!
Albin, Claes o Tobbe!

Fotbollskillar o golfkille behövde jobba lite på bonnbrännan?!? Hehe

 Sallad från Ica gick ner det också! Annars är ju KMTI:s sallader att rekommendera! ;)
Eller Oliven för att Matilda jobbar där! ;)
 En liten badkruka i röda badshorts???? <3

Läser, myser, njuter av livet o dagen!

Tänk vad dessa dagar fyller på energiförrådet!



Vilken härlig dag på sjön med bästa sällskapet!


Ha en bra start på veckan!

Nästa inlägg är när vi var på PIP med döttrarna i helgen!

<3

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar