Petra Nyman Art & Design

onsdag 15 juli 2015

Rent hem! Rosévin in the sun! Klickat hem en Lise Sandahl klänning! 7 minutes workout!

Alltså vilken bonusdag vi fick igår! I alla fall hade inte jag räknat med en strålande sol o blå himmel. Sådana dagar kräver ett glas rosé eller något annat gott i glaset!
Ser ut som jag har hela flaskan i glaset haha! Efter träningen igår blev det en hel dag i solen! Mitt favorit rosé vin är det
Bella o Fia gjorde mig sällskap igår också! Mysiga tjejer!



Nu har jag precis klickat hem den här fina klänningen, blir bra när vi snart är i varma Nerja! <3

Nu har jag precis beställt fönsterputs till dotterns lägenhet i Stockholm! Hur prisvärt är inte det! Jag har dessutom höjdskräck så jag skulle aldrig hänga ut över fönstren! 
När hon kommer hem från New York kommer fönstren skina!

De kan även erbjuda både hemstädning o flyttstädning för en billig penning! 
Hur bra som helst! Jag tycker inte man ska skämmas för att ta hjälp av proffs, för det är verkligen en konst att städa.

<3

Nu kom delar av tjejligan hit! ;)
Pasta pesto tonfisk med majs, cremefraiche o hackad rödlök är under tillagning! ;)

Idag ska jag prova en ny app jag laddat ner!

7 Minutes MWC!

Ikväll ska vi till Ankdammen med vänner!


Ha en bra sommardag!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar