Petra Nyman Art & Design

tisdag 28 juli 2015

Hårt arbete på Burriana Beach o hos Casa Nyman!

Lovade många inlägg så jag vill först o främst skicka lite sol o värme till de som inte har det nu, hörde mamma sa att det var grått o trist o lite höstkänsla i Karlstad. Här finns det o blir över så lite värme till er från Nerja <3
Vi körde beachen idag också! Med en mellanpaus hemma för att äta lunch, det är så skönt att komma hem till ett välkylt hem en stund på dagen tack gode gud för AC! ;)

Tog en strandpromenad o sen en lässtund med Plaza Kvinna i solstolen

Alltså jag som trodde jag var en badkruka är inte alls det har jag kommit på! 5 min mellan varven i Medelhavet? R tror det är ca 25 
Fler som icke är badkrukor här!  Hemma har jag doppat mig i poolen en gång i år! What???
Kanske inte riktigt lika många på stranden idag som i söndags men jösses så mycket folk det är!
Nyman njuter i skuggan under parasollen! <3

Men sen har han minsann jobbat på! ;) Puss älskling! 
Det har bytts trädgårdsmästare här som o vissa delar av vattensystemet har krånglat så nu vattnar R för att få fart på gräsmattan igen!

 Fodralen till dynorna är också tvättade o bytta så de är rena o fräscha! 


Denna har åkt fram o tillbaka hela dagen! Bild från vår altan.


Ikväll tog vi första promenaden upp till Nerja "stan" "centrum" kommer massor av bilder i nästa inlägg!
Vi var helt svettiga när vi kom hem! Det är så varmt o massor av människor överallt!
Jag är van att vara här när det är väldigt lugnt, men vi njuter av allt!

För övrigt är den här vägen upp en grym backträning!

Imorgon är det marknad som jag troligtvis kommer ta en sväng till, till R:s stora förtjusning! Hihi

Kram o godnatt eller godmorgon?!?
I skrivande stund 29 gr på altan 00:14

<3

/Petra 

3 kommentarer:

  1. Härligt ,vad fint ni har det .
    Här är rena hösten så ni åkte verkligen lägligt . Ser fram emot en himla massa Nerja inlägg, snart är vi där med :-) Kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen fantastiskt så skönt! Jag hörde mamma sa det, fy vad tråkigt. Välkomna till Nerja! ;)Kramar <3

      Radera
  2. Det ser helt otroligt skönt ut fint ställe ni har. Njut av värmen o solen för den är helt borta här idag var det 13 grader :(/ Ha bra dagar kram Malin

    SvaraRadera