Petra Nyman Art & Design

söndag 25 november 2012

Lyxfru! Småstadsdrotttning!

Vilken helg alltså!
Efter hotellfrukosten gick vi ut på stan!
Jag hade laddat för att shoppa ny väska! Så hit bar det kosan på lördagförmiddagen!
Louis Vuitton!
Min dyraste väska ever! Because I´m worth it!:)
 
 Blir lite svettig när jag shoppar så dyra saker!

Nu var det R:s tur att bestämma vart vi skulle gå!
Bestämda kliv mot Riche!
:)
Vi var tvugna att svalka av oss lite!
 
Ett glas champagne på Lördag em tackar man inte nej till!

Å inte två heller?!? Servitrisen råkade spilla lite (märktes knappt) som kompensation fyllde hon på mitt glas igen! Ett glas skumpa på Riche kostar typ 180:- så det var ju riktigt gentilt gjort!
Julskyltningen på NK!

Fascinerande mycket folk som tittade på NK:s julskyltning!
Det var mycket folk överallt iofs!
SHM skulle ju spela även på Lördagkvällen på Friends Arena
så det var många unga tjejer med resväska på stan!

Det var inte julstämning i hela Stockholm?!?
Det här påminner mig mer om vår o Påsk?!? Hihi
 
Trötta o nöjda på tåget hem!
Obligatoriska sushin slank ner!
 
 
Nu ska jag strax åka o köra mitt sista pass den här veckan!
nämligen Powerstep! Känns som en bra final på den här veckan!
 
Nu njuter vi av det sista den här helgen!
 
Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar