Petra Nyman Art & Design

måndag 5 november 2012

Bellas dag!

Ja det var en inensiv landning i Karlstad Bella!
Nerja i förrgår, Karlstad igår o Linköping idag o Stockholm på onsdag!
Härligt!
 Skönsjungande sång på morgonkvisten!
Claes var nätt o jämt vaken?!
 Här är min maräng till marängtårtan! Jag fick slänga 2 omgångar!
1 av 4 blev lyckad! Skam den som ger sig!
Lördagens middag! Delar av?! Till vänster är min lyckade vaniljcreme till tårtan!
 Ingen Bea altså! Men det såg lite roligt ut!
Hade inte smakat så gott ihop tror jag?!? :)
 Bella fick träffa tjejligan på pannkaksfrukost!
Surr o fnitter! Delar av tjejligan ska åka till Australien i ett halvår! Spännande!
 Släkt o vänner på födelsedagsmiddag!
Paketöppning!
 Vi var sammanlagt 24 st som grattade Bella igår!
<3
Jag hade köpt färdig Exotisk bricka på Ica! Med massor av frukter, ostar o kallskuret!
Jag gjorde iallafall potatisgratängen o tårtan själv!

Vilka fina presenter du fick! Bla en Sodastreamer o en smörgåsgrill!

 Systeryster o Eric hade kommit ändå från Örebro!
Myys!
 Två tjejer från hennes tidigare klass kom med underbart vackra blommor!
 
 
Jag behöver ju inte säga vem som vann planktävlingen!
Bella slog mig med hästlängder!
 
Ha nu en härlig måndag!
Det ska jag ha!
 
Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar