Petra Nyman Art & Design

onsdag 7 november 2012

Lipsill! Torka aldrig tårar utan handskar! Mot hundra!

 Det är nog bara jag som inte sett Gardells Torka aldrig tårar utan handskar!
Så igår kväll sträck kollade jag alla tre avsnitt på

 
Jag bölade i tre timmar i sträck!
(lägg till mensvärk from the Hell till det)
Om ni missat serien har ni 14 dagar på er på Svt Play!
Men det känns som att bli överkörd av ett tåg!
Gardell är ju helt fantastisk måste jag säga! Alla skådespelare också!
 
Idag har jag jobbat hela dagen!
Precis tagit en paus! Nu ska jag fixa lite här hemma, ta en dusch o hundpromme!
Armhävningar ska jag också fixa! Mot 100 är det som gäller som ni vet!
Jag följer programmet slaviskt!
 
Jag följer mittenkolumnen!
Ha en underbar Lill lördag!
<3
/Petra
(Ny skål från Perfect Home)
:)
DAG 3
Vila 120 sekunder mellan varje set (längre om det behövs)
set 1
4
8
11
set 2
5
10
15
set 3
4
7
9
set 4
4
7
9
set 5
max (minst 5)
max (minst 10)
max (minst 13)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar