Petra Nyman Art & Design

lördag 3 november 2012

2 vinnarskallar! Favorit i repris! Googlar träningsupplägg!

Igår kväll efter min spinningklass hämtade jag Claes som var o spelat fotboll, åkte hem o duschade o åkte till affären o handlade middagsmat som blev favorit i repris!
Sen landade vi i soffan jag o Claes! Jag blev så glad att han till slut bestämde sig för att stanna hemma så jag slapp sova ensam i stora huset! Ja såklart hade jag haft vakthundarna som sällskap!
Vi hade så mysigt, tittade på X-factor! (synd att Oscar åkte ut tycker jag)
Jag vet inte hur vi kom på det men tillslut hade vi utmanat varandra att den som först klarar av att göra 100 armhävningar vinner 500:- spänn!
 Så korkat av mig att utmana en 17-årig fotbollspelare som tränar dygnet runt!
Men han ska få en rejäl kamp! Jag började direkt!
 Puh! Jag orkade 5 st på tårna! Bara 95 kvar!
:)
 Skavlan!
 Middagsreprisen!
 Jag har tagit en härlig sovmorgon!
Idag har jag förövrigt ett fullspäckat schema!
Bellas födelsedag imorgon!
Ikväll kommer hon hem från Nerja! Myys!
R har tydligen bott på slott inatt!
Nej nu ska jag köra armhävningar igen! Claes sover forfarande så jag har ett försprång hehe!
Jag ska googla fram ett träningsupplägg!
Häng med på utmaningen du också vet ja!
100 armhävningar vore ju häftigt att klara av!
http://www.100armhavningar.se/
 
Njut av denna härliga Lördag!
O Allhelgonahelg!
Ikväll kollar jag på så mycket bättre samtidigt som jag gör armhävningar!
<3
Kram Petra
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar