Petra Nyman Art & Design

tisdag 6 november 2012

Tråkigt en grå novembermåndag! Nej Jennifer Lopez fögyllde!

 R o jag fick ett ryck o satte oss på tåget till Stockholmia igår eftermiddag!
Det är ju alltid häftigt o se en Världsartist!
 
Tåget var försenat! Vilken skräll SJ?!?
Vi checkade in på Globe hotel o drog direkt för att hinna få i oss en bit mat inne på Globen!
Precis när vi beställt in oxfilé så kommer personalen o säger att Jennifer går på schenen om 10!
Det var bara att avbeställa middagen, jag hetsåt en korv med bröd istället! :)
20:15 dundrade hon igång!
 
 Skål då älskling!
Jag sticker o köper en korv med bröd!
43 år o så jädra snygg! Vilken energi o vilken dans!
Koreografin var superbra! Det är tydligen hennes kille 25 år som gjort koreografin!
Jag blev helt klart imponerad!
Det är härligt för man får sådan inspiration till sina egna klasser!
Däremot var det bara halvfullt i Globen, konstigt tycker jag!
 
 Snart drar hon igång!
Jag såg X factor Malcolm o Robert Wells i publiken!
 
 Vilken Arena de håller på att bygga bredvid Globen!
Efter konserten gick vi o åt på Globe hotell!
Där befann sig delar av X factor gänget!
 Gud vad hungrig jag var!
 Det här smakade hur gott som helst!

Nu har vi ätit hotellfrukost!
Snart går tåget hem till Karlstad! Hoppas det håller tiden!
Jag har spinninklass i em!
 
Ha en härlig tisdag!
<3
/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar